Als ik het goed begrijp heb je er inmiddels één te pakken die midden december in NL arriveert, dus het onderstaande is wellicht ten overvloede …
Afgelopen week was ik in Aachen en deed daar mijn “vaste” rondje winkels/etalages. Bij “Studio Küpper” (klik hier http://www.studio-kuepper.de/
) lag een Oris Great Barrier Reef LE met rubberen band voor de prijs van EUR 1.550,00. Naar mijn idee een nette prijs, maar dus niet met de door jou gewenste metalen band.
Ik heb ook eens geinformeerd bij onderstaande juwelier voor een Oris die niet meer in de winkels lag. Deze juwelier is een officiele Oris dealer en kon er nog wel aankomen. Als het half december niet lukt probeer het dan hier eens.
Geef me even wat tijd dan gaat hij binnenkort op de “plaat”.
Hoe verkregen?
Op advies van Bidle gewoon alle dealers aangeschreven, en dan net de juiste treffen die een hele goede relatie met een ORIS-vertegenwoordiger heeft en die ook heel erg zijn best voor je wil gaan doen. Echt een geweldige ervaring om een dergelijke service te mogen ervaren. Chapeau!
Tot binnenkort met een reportage.
Ik dank alle leden die hier enorm ondersteunend in waren.
ik zat ff terug te kijken, en kwam deze weer tegen, dus ik haal m even terug naar boven, ben benieuwd waar de beloofde foto’s blijven van meneer big_blue;)
Natuurlijk ga ik jullie niet teleurstellen! Dankzij dit forum heb ik mijn Oris kunnen bemachtigen.
Maar ik ben wel een beginner en heb dus mijn dokaspullen aan de Kerstklaas mogen vragen. Tja, na zo’n aanschaf zagen ze me alweer aankomen. Noop, jongetjhu… rekening is leeg, kreeg ik steevast te horen.
Maaaaaaaarrrrr…
Van de Sint hét Xenos fototentje mogen ontvangen en sinds afgelopen Kerstzondag een Canon mét makro. Ben nu nog even aan het oefenen maar zal snel het resultaat doortikken. “Ja” heb ik je gegeven en “ja” krijg je ook! Komt goed! Heb je nog heel effe? Ik doe mijn best.
Zoals beloofd de shots van de “ORIS Great Barrier Reef Limited Edition.”
ORIS Benelux, peXhorba B.V. te Zwanenburg werd helemaal gek van de verzoeken die men uit het veld kreeg tot levering van een dergelijk horloge. Noop, zijn op, te laat, niet meer te krijgen kreeg men steevast te horen.
Ellen van www.fromus2eu.com gemaild. Die kon erg nog een leveren, rubber strap, voor een prijs van een kleine Breitling. Thanks but no Thanks.
Smithy van Friends of ORIS in Australië had er nog een paar maar mocht deze enkel leveren binnen zijn landsgrenzen. Dus ik had al een afleveradres in Melbourne bij een semibevriende kennis geregeld alwaar een vriend deze in februari voor mij zou oppikken. Gaat dat lukken Smithy? No problem mate! was zijn reactie.
Gelijkertijd gaf Bidle mij de tip om, hoe simpel ook, gewoon alle Retailers in de Benelux aan te schrijven. Je weet immers maar nooit was zijn relaas. PeX sloot bijna zijn Telecom om van het gezeur af te zijn zo bleek later. Maaaaaaaaaaaarrrrrrrrr,……….een dealer in Utrecht kon mij helpen middels een bijzonder stevige relatie met de ORIS-vertegenwoordiger. Het zal niet waar zijn?!?!? Dus toch!