Oris “Great Barrier Reef” Limited Edition

Ik ben ontzettend gecharmeerd van de Oris “Great Barrier Reef” Limited Edition metal bracelet. Heeft trouwens iemand in Nederland deze klok?

Het blijkt dat hij in Nederland niet (meer) te koop is en ik vind het lastig om dit via het internet te doen. Kan iemand mij adviseren welke wegen wellicht te bewandelen zijn?

Indien het mij niet lukt om dit type te bemachtigen dan zal mijn keuze op de Oris Divers Small Second, Date metal bracelet vallen vanwege zijn onverwoestbaar uiterlijk en dito gewicht.

BIG_Blue

Allereerst welkom!

Mooi horloge heb je uitgezocht en er zullen in Nederland ongetwijfeld meerdere mensen rondlopen met dit horloge.

Internet kan prima en mag geen probleem zijn, maar mocht je dit niet willen dan kun je altijd:

1. Bij het onderdeel “gezocht/gevraagd” op dit forum en andere horloge fora aangeven dat je op zoek bent naar dit horloge.

2. Bij diverse horlogewinkels op internet gaan kijken of ze deze nog te koop hebben… nieuw/tweedehands. Het horloge kun je daar dan kopen/bekijken.

Om je alvast op weg te helpen met een site waar meerdere juweliers, maar ook particulieren hun horloges te koop zetten: www.crono24.com OVerigens kun je altijd vragen aan iemand of je het horloge eerst mag komen bezichtigen en vervolgens afhalen.

Als laatste geef ik je mee om gewoon voor het horloge te gaan welke je het mooist vind… anders blijft deze namelijk toch in je hoofd zitten. :slight_smile:

Succes

misschien hier?

http://www.authenticwatches.com/oris-great-barrier-reef-limited-edition-64376098585mb.html

Succes
Herman

kan helaas deze limited uitvoering niet mooi vinden, vind de oranje markeringen niet mooi staan op de blauwe wijzerplaat, ook de kronen op links, kunnen me niet bekoren. persoonlijk zou ik hier snel op uitgekeken zijn.

onderstaande oris is in mijn bezit geweest, en vind alles meer uitgebalanceerd bij deze klok,

Beste Bidle,

Heel hartelijk dank voor je warme welkom en zal al je voorstellen ter harte nemen.

Gr. BIG_Blue

ken je deze site al? http://www.friendsoforis.com/store/Diver-Great-Barrier-Reef-Limited-Edition.html

IMHO de mooiste Oris die er bestaat.
Zo mooi!

Ik had er al melding van gemaakt in deze topic: horlogeforum.nl/read.php?2,240065

Het is dat ik inmiddels een andere klok op het oog heb die over een week of drie mijn is maar anders zou ik het wel weten…

Beste Lowlander,

Deze site ken ik idd maar die mag helaas dit type enkel in Australië verkopen zoals ze ook op de site melden.

-----Diver Great Barrier Reef Limited Edition - Australia Only Sale-----

Importeur Oris Benelux, peXhorba B.V. te Zwanenburg geeft al aan dat ze in de regio reeds “uitgedeeld” zijn.

Tja, 1000 stuks wereldwijd is ook niet zo heel veel natuurlijk.

Gr. BIG_Blue

Yep, Thehaguedragon ook naar mijn bescheiden mening.
Jammer dat ze waarschijnlijk reeds vergeven zijn.

Beste Herman,

Hoe betrouwbaar zijn deze sites eigenlijk?
Hoe gaat zoiets in zijn werk?

Gr. BIG_Blue

Stomme vraag/sugesstie, maar heb je al geprobeerd om oris dealers te benaderen… wellicht dat iemand er nog eentje op voorraad heeft…

BIG_Blue Schreef:

Beste Herman,

Hoe betrouwbaar zijn deze sites eigenlijk?
Hoe gaat zoiets in zijn werk?

Gr. BIG_Blue

Allereerst van harte welkom op 't forum.

Heb persoonlijk geen ervaring met deze sites. Misschien dat er op WatchUSeek.com er mensen zijn die je er wel meer over kunnen vertellen. Verder zou ik met een creditcard met aankoopverzekering zo een dure aanschaf doen. Is weer een extra stukje zekerheid.

Hou wel rekening met invoertoeslagen (BTW enzo), omdat het een bedrijf buiten de EU is.

Veel succes met je zoektocht. Als je em neemt, ben ik wel benieuwd naar foto’s :slight_smile:

Een plaatje zodat we weten waar we het over hebben…

Goh Arie

Heb je deze niet meer dan?
Ik zie ook niet altijd alle posts, maar dat heb ik dan gemist blijkbaar.
Je was er zo trots op, kan ik me herinneren.

Hans

16astro Schreef:

Goh Arie

Heb je deze niet meer dan?
Ik zie ook niet altijd alle posts, maar dat heb ik
dan gemist blijkbaar.
Je was er zo trots op, kan ik me herinneren.

Hans

klopt hans, ik heb de oris idd niet meer, inmiddel weggedaan voor weer eens wat anders;)

Beste Bidle,

Ik had al reeds een 3-tal “main” dealers benaderd en die hebben dit horloge nooit op voorraad gehad.
Heb zojuist een x-aantal mail naar verschillende vestigingen gezonden en zal je op de hoogte houden indien hier een positief antwoord op komt.

Dank voor je suggestie!

Dank je wel voor je warm onthaal en al je adviezen Marnix.moed.

Zojuist heb ik een verzoek uit de US afgewezen waar men mij een aanbod deed van 2232,- euro excl. mogelijke BTW en invoerrechten voor de rubber strap.

Ik ben een rookie maar, No Thankx

Ik vind het een mooi ding! Niet dat je daar verder iets aan hebt natuurlijk. :slight_smile: Ik zie er noch op chrono24, noch op eBay eentje te koop staan dus denk dat het een hele uitdaging wordt om er uberhaupt één te vinden, laat staan in Nederland. Succes anyway!

Hoi,

Misschien in Duitsland.
Groot land met veel inwoners en centen.

Als “pex” meld dat er geen meer zijn ,kan je er dan ook vanuit gaan dat ze gecheckt hebben bij de dealers waar ze ze heen gezonden hebben ?

succes , Elf

Beste Snooker,

Dank je wel voor alle wensen!

Zoals het er nu op lijkt gaat het me misschien toch nog lukken.
Met een beetje geluk is hij via een Hollandse Dealer midden december in Nederland.

Hoe? Heel hard zoeken, veel contacten genereren en heeeel veel geluk hebben.

Ik juich nog niet te hard, maar tot nu toe loopt alles nog naar wens.

Indien het zover is komen de foto’s natuurlijk.