Ik ben ontzettend gecharmeerd van de Oris “Great Barrier Reef” Limited Edition metal bracelet. Heeft trouwens iemand in Nederland deze klok?
Het blijkt dat hij in Nederland niet (meer) te koop is en ik vind het lastig om dit via het internet te doen. Kan iemand mij adviseren welke wegen wellicht te bewandelen zijn?
Indien het mij niet lukt om dit type te bemachtigen dan zal mijn keuze op de Oris Divers Small Second, Date metal bracelet vallen vanwege zijn onverwoestbaar uiterlijk en dito gewicht.
Mooi horloge heb je uitgezocht en er zullen in Nederland ongetwijfeld meerdere mensen rondlopen met dit horloge.
Internet kan prima en mag geen probleem zijn, maar mocht je dit niet willen dan kun je altijd:
Bij het onderdeel “gezocht/gevraagd” op dit forum en andere horloge fora aangeven dat je op zoek bent naar dit horloge.
Bij diverse horlogewinkels op internet gaan kijken of ze deze nog te koop hebben… nieuw/tweedehands. Het horloge kun je daar dan kopen/bekijken.
Om je alvast op weg te helpen met een site waar meerdere juweliers, maar ook particulieren hun horloges te koop zetten: www.crono24.com OVerigens kun je altijd vragen aan iemand of je het horloge eerst mag komen bezichtigen en vervolgens afhalen.
Als laatste geef ik je mee om gewoon voor het horloge te gaan welke je het mooist vind… anders blijft deze namelijk toch in je hoofd zitten.
kan helaas deze limited uitvoering niet mooi vinden, vind de oranje markeringen niet mooi staan op de blauwe wijzerplaat, ook de kronen op links, kunnen me niet bekoren. persoonlijk zou ik hier snel op uitgekeken zijn.
onderstaande oris is in mijn bezit geweest, en vind alles meer uitgebalanceerd bij deze klok,
Hoe betrouwbaar zijn deze sites eigenlijk?
Hoe gaat zoiets in zijn werk?
Gr. BIG_Blue
Allereerst van harte welkom op 't forum.
Heb persoonlijk geen ervaring met deze sites. Misschien dat er op WatchUSeek.com er mensen zijn die je er wel meer over kunnen vertellen. Verder zou ik met een creditcard met aankoopverzekering zo een dure aanschaf doen. Is weer een extra stukje zekerheid.
Hou wel rekening met invoertoeslagen (BTW enzo), omdat het een bedrijf buiten de EU is.
Veel succes met je zoektocht. Als je em neemt, ben ik wel benieuwd naar foto’s
Ik had al reeds een 3-tal “main” dealers benaderd en die hebben dit horloge nooit op voorraad gehad.
Heb zojuist een x-aantal mail naar verschillende vestigingen gezonden en zal je op de hoogte houden indien hier een positief antwoord op komt.
Ik vind het een mooi ding! Niet dat je daar verder iets aan hebt natuurlijk. Ik zie er noch op chrono24, noch op eBay eentje te koop staan dus denk dat het een hele uitdaging wordt om er uberhaupt één te vinden, laat staan in Nederland. Succes anyway!