ORIS is goed bezig!

Oris heeft weer een nieuwe schoonheid op de markt gebracht.
De schoonheid luistert naar de naam BC3.
En met $1500,00 omgerekend zo’n € 1435,00 een nette prijs lijkt mij

14 likes

Vind ik de oude versie toch mooier.

Mooi hoor, maar niet echt bijzonder.
Al vind ik dit beter dan met die ring in het midden als bij de oudere.

Mooie klok. Echter ben ik al in het bezit van een Oris Big Crown maar dan met stalen band. Net 2 maanden oud.

Ik vind 'm echt gaaf.

Oude is ook niet verkeerd maar is het voor mij net niet.
Datum bij de dag vind ik dan toch mooier.
Dit heeft de oude versie niet

1 like

Vind de B3c uitvoeringen samen met de divers sowieso prachtklokjes.

Ik vind hem mooi.
Zou hem ook wel graag zien met eenzelfde kleur blauwe dial als de Oris Aquis, en dan met een donkerblauwe band.

Of deze:

2 likes

Ik bezit zelf dit model B3C. Sorry voor beroerde foto.

2 likes

Ik vind hem wel leuk, niet super…

Ik vind die BC3’s altijd iets ‘goedkoops’ hebben. Zeker zo met die canvas strap.

Cool!

Nog cooler :sunglasses:

Zou hem omdraaien, vind de onderkant fraaier, maar ja dat leest zo moeilijk de tijd af…

Ben geen ORIS man, maar deze is fraai :thumbsup:

nooit echt fan van de BC3 serie geweest. Maar Oris is wel goed bezig, volgens mij nog steeds onafhankelijk toch? Dat is op zich al een prestatie

Los van de duikers vind ik ze allemaal maar saai…

Erg mooi!

Die BC3 of Big Crown 3 is toch niet nieuw?

Ik denk zelf dat dit eigenlijk één van de gewone versies is van de vorige generatie. Zo een 3 jaar geleden hebben ze een nieuwere versie naar voren gebracht, de BC3 die arthur 2980 hierboven toont.

Ik ben wel fan van de Oris BC3: duidelijke leesbaarheid, toolwatch-achtig, sober.
Ik zou dit geld wel eerder uitgeven aan de DA38 van Damasko, die heeft dezelfde specs en meer.

Ik vond deze ook wel prima te pruimen

http://www.ablogtowatch.com/oris-air-racing-edition-iii-watch/

1 like

De BC3 is een behoorlijke robuuste klok moet ik zeggen. Als ik mijn eigen niet vergis zijn er 2 modellen van deze BC3. Ze lijken veel op elkaar alleen is de 1 een iets grotere klok dan de ander.