Oris min 20 procent

Zag vandaag een juwelier die een deel van zijn Oris uurwerken aan 20 procent reductie verkocht, zouden die misschien al heel lang in de etalage liggen? Gezien de andere ook Oris niet afgeprijsd waren, iemand enig idee? Waar moet ik op letten? Goede raad is voor mij als leek welkom
Dank op voorhand

welke modellen waren het?

Tenzij je een model koopt dat net uit is, weet je in veel gevallen nooit helemaal zeker hoe oud het horloge is. Het is niet heel gek om korting op Oris te krijgen, dus het hoeft niet persé te betekenen dat het winkeldochters zijn.

Denk Aquis en Big Crown
Ken er niet veel van vandaar mijn vraag
Bedankt voor je reactie

Koop iets wat je wilt hebben, niet iets omdat het in de aanbieding is :+1:

3 likes

Wijze raad
Dank voor je reactie

Overigens is 20% korting pakken op een Oris goed te doen, ook op een normaal ‘nieuw’ model. Loop vooral eens langs de Oris Boutique op het Rokin in Amsterdam als je interesse hebt in een nieuwe Oris. :slight_smile:

Ik denk dat veel liefhebbers hier niet echt weten wat ze willen. Dat is geen verwijt, het kan zijn dat je tevreden bent met huidig collectie maar je komt een leuke aanbieding tegen en wordt getriggered :slight_smile:

Of je denkt wat the heck, voor die prijs wil ik hem wel proberen en anders gooi ik hem weer in het blauwe.

Bedankt maar ik woon in Gent België
Bedankt voor de info
Eddy

Ik denk de raad van iemand anders op te volgen nl iets kopen wat ik echt graag zie. Een blauwe dial van ik weet nog niet welk merk.Heb alle tijd
Bedankt voor de respons
Eddy