ORIS Miss Piggy!!

Hoe cool!

Na Kermit gingen er al geruchten… oris had meerdere namen/patenten geregistreerd in relatie tot de muppets. Ik vond het nog lang duren, maar vanavond kwam ie dan……

De ORIS Miss Piggy!

Een kleine stalen variant van de propilot x. Deze 34mm heeft geen date window zoals de groene Kermit… maar Miss Piggy kijkt volgens mij vanaf de rotor (achterkant) door een raampje naar buiten. :joy:

Oh, vergeet de diamant op 12h niet en voor slechts 2800,- euries loopt je dame er zeer leuk bij!

Ik vind het echt een leuke release, ik ben fan!

41 likes

Ik vond de kermit nog wel leuk maar dit vind ik echt een verschrikkelijk ding.

6 likes

Wat nu volgt is een smaakzaak. :slight_smile:

Nja, nee, eigenlijk niet. Het roze is te roze, de indices passen niet bij de kleur, het blijft een hoekig rot-ontwerp, die Propilot, en een diamant is laaienlichterij van de bovenste plank. Ik ben geen fan.

Oris maakte ooit leuke jazzy limiteds. Das war einmal. De Rectangular serie, die vind ik nog briljant. En de Cervo Volante.

Trademarks? Dat wil zeggen, ze hebben licenties gekocht?

Ik vind bijna alles van oris geslaagd, maar die hele muppet reeks mogen ze van mij skippen. Achja er zullen vast mensen zijn die dit voor de leuk zien als erbij.

1 like

Hoe moet je dit cadeau doen aan je vrouw?

Alsjeblieft schat ! De miss piggie!

8 likes

Het komt op mij erotisch dienstverlenend over.
Mag ik vragen wat het kost? Zo’n horloge

4 likes

Zeker. Nu hopen dat ze opgelegde indices ook op de mannen versie doorzetten :partying_face:

Tja, over smaak valt niet te twisten😂

Ja, wel aardig. Maar, zoals gezegd, ik weet niet of iedere vrouw er van gecharmeerd is om een ‘Miss Piggy’ horloge cadeau te krijgen. Wat zegt dat, he? Ik hoor het haar al zeggen: “Dus je vindt me dik?” of eh “Ben ik soms een varken?” :joy:

Nee, dan toch maar op safe spelen en voor deze gaan. Ziet er sowieso beter uit, vind ik.
TAG Heuer Ladies 36mm Carrera Pink Bracelet Watch | Peter Jackson

Bijkomend voordeel: met 36mm voor de heren ook nog draagbaar. Alleen echte kerels, he! :muscle: :wink:

9 likes

Ik vind de tekst:

leuker dan het horloge, begin benieuwd te raken naar de Animal versie
download
al zullen deze daar wel weer wat van vinden

13 likes

Hahahahaha voor deze twee ontwerpen wil ik mij best al inschrijven.

Miss Piggy doet het toch niet helemaal.
Bij Kermit was ten minste nog 1x per maand zichtbaar dacht het om een Muppet horloge ging.

1 like

En de volgende variant met Waldorf en Stattler?
Dan kan je echt klagen vanaf je balkon!!:grimacing::grimacing:

Zonder het roze en de miss piggy afbeelding vind ik het een mooi horloge. Maar de kleuren verneuken het.

Als ik hem bekijk zonder de Miss Piggy relatie dan knap ik eigenlijk alleen af op de meegekleurde indices. Ik snap het wel, met stalen indices zou het een behoorlijk standaard model geworden zijn maar dan zou ik bijvoorbeeld voor een roze secondewijzer hebben gekozen.

Ik vind het geniaal! Zo’n horloges samen met de Desk Diver van Christopher Ward brengen een frisse wind in de horlogewereld.

Zou mij benieuwen hoe een Oris Gonzo versie er uit ziet. :upside_down_face:

2 likes

Haiiiiiiijaaaaaa!!! :rofl: :rofl: :rofl:

Fijn voor wie dit leuk vindt. Mij niet bellen. :rofl:

Ik vind deze ook een stuk mooier!

1 like

Letterlijk alles aan miss piggy is rond en dan noem je een horloge wat, inclusief de band, alleen maar uit hoeken bestaat zo.
Edit, los daarvan, ik zou het mijn dame niet graag kado doen.
Weten we nog hoe miss piggy reageerde als kermit een tactisch foutje maakte? Precies.