Oris of longines

Ik ben al een hele tijd aan het kijken voor een nieuw horloge. Maar ik blijf twijfelen tussen de Oris aquis en Longines hydroquest. Beide zitten in dezelfde prijsklasse. Wat zijn de verschillen en welke bied de meeste kwaliteit?

1 like

Om alle twijfel meteen maar weg te nemen:

:wink:

6 likes

Ik zou ze eerst gaan passen, kijken wat je er dan bij voelt. Mijn keuze zou de Aquis zijn maar da’s een kwestie van smaak.

Ik zou voor je gevoel gaan en welke je eenvoudigweg het mooiste vindt én bij jou vindt passen!

Het zijn beide mooie merken met een goede afwerking.

Persoonlijk vind ik de Longines mooier en sjieker!
Maarja…het wordt jouw horloge! :smiley:

1 like

gewoon alle twee kopen💪🏽

6 likes

Zou de oris doen
Die longines lijkt wel een slap aftreksel van de sub

1 like

Hé, ik heb ook gevoel!

5 likes

Haha hier heb ik zelf ook even aan gedacht. In dezelfde combinatie😃

1 like

Ik heb zelf de Longines Hydroconquest. Ik ben er blij mee. Mooie maat net iets sportiever. De Oris is mooi maar iets saaier naar mijn mening. Maar welke je ook kiest… beide toppers.

1 like

Ik heb er geen spijt van, zijn twee toppers

Ik heb hier een heel sterke mening over, maar ik wil niemand beledigen, dus die zal ik voor me houden :stuck_out_tongue: Kies welke het beste bij je past!

Ik vond die met alle nummers uit 2014 ipv enkel die met 6-9-12 het knapst bij de Hydroconquest.

1 like

Koop wat je mooi vindt. Kwalitatief zal het elkaar niet veel ontlopen. Zelf vind ik van die grote cijfers op een duiker echt drie keer niks. Maar goed, als jij er hetzelfde over zou denken, zou je hier deze vraag nooit stellen.

De Aquis is wat zwaarder dan de Hydroconquest

Ik zou zeggen, zoek een AD die beide merken verkoopt. Laat je uitgebreid voorlichten, passen, kijken, passen, kijken, nadenken, passen, kijken, kopen.

De oplossing is zo voor de hand liggend soms. :rofl:

1 like

Soms, niet als je in België woont😃 in belgisch limburg vind ik geen winkel die ze beide heeft. Dus gaat een dagje rondrijden worden denk ik

Mij beledig je niet snel. Zolang het geen persoonlijke aanval word. Ik vroeg er uiteindelijk ook zelf om😃

Persoonlijk zou ik voor de Longines gaan.
Lees de ervaringen eens, misschien dat het he helpt de keuze makkelijker te maken.

3 likes

Zo zie je maar hoe smaken verschillen, ik vind net de 6-9-12 mooier😃