Ik heb een BB58 en een gewone 65 40mm en de BB58 staat op alle fronten een paar trappen hoger imho… behalve misschien de coolfactor . Dat bubble domed saffier en de 60’s accenten hebben wel iets overtuigends!
Maar het speelt nog steeds door mn hoofd om de 65 te verkopen, de BB58 gaat niet meer weg
Hmmm. Ik heb de Oris gehad, en de Tudor nog steeds. De bb58 is topnotch, maar de 65 is smerige bang for buck…centjes genoeg? Tudor. Beperkt budget? Oris. Lekker belangrijk? Slinger ze beiden op de pols en beslis dan.
Maar een verkeerde keuze tussen deze modellen bestaat niet
Ik heb dezelfde twee horloges op mijn verlanglijstje staan! Ik heb voor de Oris gekozen, wat ook mijn eerste echte serieuze horloge is geweest. Nog steeds helemaal weg van.
Ook al ben ik wel nog steeds aan het twijfelen of ik ook de Tudor 58 wil. Ik ga hem binnenkort in ieder geval wel passen. Waarschijnlijk komt de Tudor 58 er toch wel, alleen denk ik niet dat ik de Oris 65 ervoor wil laten gaan :).
Mei 2017 schreef je nog:
“Ik vind eigenlijk de Black Bay mooier maar zit een beetje met die aluminium bezel en ben bang dat die gaat krassen.
Verder spreekt de look van de BB me meer aan als de Pelagos.
Denk dat er inmiddels ook geen verschil meer in het uurwerk zit, beide eigen werk Tudor als ik me niet vergis.”
Moeilijk. Ik ben echt een ORIS fan, maar niet zo van brons.
En deze Tudor is dan ook weer niet mijn 1e keuze…dus :
Ik stem niet.
Succes met je luxe probleem