ORIS only - deel 2

Nee, deze heb ik nog niet eerder gezien. Dat zegt wel iets, haha.
Ik vind hem leuk!

1 like

Begrijpelijk, ik vind hem ook echt heel leuk!

1 like

Het horloge waar de hobby voor mij mee begon. :heart_eyes:

16 likes

Mocht iemand volgende nog hebben liggen,

En er vanaf willen, en je hebt wel zin in een puntgave sarb072, let me know. Misschien kunnen we een leuke ruil doen. #durftevragen

8 likes

Als we toch bezig zijn :grimacing:. Ik wil graag weer een Chronoris Date. Iemand die mijn bico wil overnemen?

6 likes

Zo cool dat je 'm nog steeds hebt. :ok_hand: :+1:

1 like

Heel tof deze versie!
Maar €35.450 is dat niet een beetje te gek? :sob:

5 likes

Make special price for you my friend

3 likes

8 likes

Haha, briljante advertentie weer. Oris met gouden tandwielen en stukjes diamant.
1500,-

Proest!
Oris horloge polshorloge met gouden tandwielen
€ 1.500,00

1 like

:joy: dat is dan ook de enige beschrijving die er staat … geweldig :joy:
Hoe krijg je het verzonnen :beer:

1 like

Aanvulling op mijn eerdere post, andere orissen worden in overweging genomen :grimacing:

1 like

Ik blijf gek op die dial. Maar echt ‘versatile’ is die niet. :face_with_hand_over_mouth: Toch echt een zomerhorloge. :beach_umbrella:

Mijn volgende 65 wordt iets saais zwart als Oris die uitbrengt.

6 likes

Dat is’t zeker! Op de zwarte rubber tropic kan hij de winter ook door gelukkig :slight_smile:

1 like

Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Ik heb ook al een zwart nato bandje besteld dus ik hoop dat dat hem ook als iets neutraler maakt. :smile:

1 like

Probeer eens een bruine nubuck. Dat heb ik lang zelf gedragen. Zal eens kijken of ik nog een plaatje kan vinden daarvan.

Edit, al gevonden

4 likes

Staat ook tof! Dan is het in ieder geval al goed met blauw te dragen. :smiley:

P.S. Ik hoop echt dat Oris volgend jaar nog met zoiets uitkomt. Of gewoon mat zwart.

6 likes

Ja maar dan geen handwinder icm schroefkroon

3 likes

Ja inderdaad dat heeft ook mijn voorkeur. Ik vind het onbegrijpelijk dat ze nog niet eerder een zwarte matte dial en printed numerals hebben uitgebracht. :sweat_smile: Naast alle opzichte edities en kleuren.

1 like

Wellicht iets vastgelegd met Hodinkee