ORIS only - deel 2

Thnx :+1:t2:

1 like

Vandaag de 2e Oris binnen gekregen :metal:

25 likes

Prachtig Roy, gefeliciteerd met deze NA :heart_eyes:

1 like

Ah die is inderdaad erg tof! Staat goed naast je witte!

1 like

:hushed:
Congrats !! Mooie GMT !! :smiley:

1 like

Omdat hier de meeste liefhebbers zitten: iemand interesse tegen portokosten?
Collectie 2019/20

2 likes


Het tropicbandjerandje sluit mooi aan op de lugs!

9 likes

Wat is het typenummer van die met de lichte plaat links?

Als ik zo vrij mag zijn;
Lijkt me het voorgaande type Artelier Complication; 01 781 7703 4031-07 5 21 75FC

1 like

Gaan we weer…
What to do, what to do :confused:

Ik ging op zoek naar de Divers 65, maar die zoektocht blijkt lastiger dan ik dacht in 42mm, natuurlijk kan ik daar nog even voor doorzoeken en zal ik er uiteindelijk vast één vinden.
Maar in mijn zoektocht, waar ik regelmatig op ten2two kijk, kijk ik steeds weer naar de Aquis titanium…
Al twee keer heb ik hem aan me voorbij laten gaan omdat de funds er toen nog niet waren, nu ligt ie zo goed als binnen handbereik. :open_mouth:
Neig er toch heel erg naar om die over te nemen, full set en ik ben toch wel nieuwsgierig hoe dat titanium draagt! Scheelt het écht zoveel in gewicht?
Daarnaast is het licht grijs van die wijzerplaat wel heel mooi en die datum op ‘6’ doet me ook wel iets :star_struck:

3 likes

Let wel even op de schade rondom de bandaanzet. Ik zou me er aan storen

Dat had ik nog niet gezien…
Weet je overigens zeker dat het om dezelfde gaat?
Nu stoor ik me daar niet direct aan mits dat nog netjes te maken is, ik weet niet hoe gemakkelijk dat gaat met titanium.

100%

3 likes

Ah, ik wilde net gaan kijken, maar inderdaad, nu zie ik 't!
Is titanium makkelijk weer netjes te krijgen met bijv. polijsten? Ik vind kleine krasjes niet zo’n probleem, maar dit zou ik persoonlijk tzt wel netjes laten maken.

Lug (laten) borstelen en een nieuw setje schroeven kopen.

Relatief makkelijk op te lossen, kan altijd even langs Nieuwendaal gaan, Eric kan me vast wel helpen.
Setje schroeven heb ik nog reserve liggen, de aanzet is hetzelfde als de small second als ik me niet vergis.

Bedankt voor de oplettendheid! :grin:

1 like
01 781 7703 4031-07 5 21 75FC
1 like

Lekker duo al zeg ik het zelf


22 likes

10 likes

Zeer fijn duo!

1 like