ORIS only - deel 2

Vraag mij niet waarom… maar soms heb ik ineens de onbedwingbare drang om de Aquis op rubber te dragen…

En zo geschiedde…

Tadaaaa!!!

Het bandje zit het beste met het Oris logo ‘ondersteboven’.
I.v.m. het feit dat het extra flapje aan de binnenzijde dan naar ‘boven’ valt… :thinking: Bij jullie ook?

18 likes

10 likes

Zeer herkenbaar, in heb de mijne vrijdag avond ook weer op rubber gezet. Af en toe wel even lekker!

1 like

Aquis op rubber gezet. Stalen band van de week maar eens naar mn moeder brengen voor badje in de ultrasoon reiniger.

7 likes

Guys, mijn stalen band voor de 65 40mm staat te koop.
Just saying :hugs:

4 likes

12 likes

Ja zeker, hier hetzelfde na een tip van @GMTplus1 :pray:

3 likes

Heb 't zelf zo ook eens geprobeerd, ik vond het persoonlijk maar niks. Snel weer omgedraaid dus :sweat_smile:

1 like

Ik draag hem ook altijd zo. Bij het vorige model zat het logo dan juist goed

5 likes

Wow :star_struck: dat ziet er beter uit…

Vraag me af waarom ze daar in Hölstein ervoor hebben gekozen het logo te draaien…

Wat een topper! Erg ruig op de zwarte band.

En mijn band en gesp draag ik zo. Lekker eigenwijs.

10 likes

Hier, tegen de stroming in dit topic in, hem weer op staal gemonteerd:

's zomers heb ik altijd een extra schakel nodig, om hem wat losser te kunnen dragen. Ook dan blijft hij mooier in het midden met Oris op zijn kop.

Sorry voor het deskdiven en het niet op tijd zetten :zipper_mouth_face:

6 likes

Ik draag die ook andersom :joy:

5 likes

Volgende keer als ik op rubber zet zou ik eens opletten, nooit geen last van gehad eigenlijk.


Er zijn er ook die die rubber flap afknippen maar dat zou ik nooit doen

5 likes

Kan ik me ook wel voorstellen. Bij mij drukte de flap tegen mijn pols aan, omgedraaid geen last van.
Op de gok overigens de flap geknipt ipv de andere maar alsnog drukte de gesp gemeen tegen mijn pols.
Omgedraaid zit de band perfect. (de gok heeft me overigens wel een nieuw bandje gekost🙈)

3 likes

Op mijn zoektocht naar een 65 kom ik toch ook wel weer wat prachtig Aquis tegen…
De Aquis titanium date doet me nog steeds wel wat met die prachtige grijze dial! :star_struck:

Om dan toch nog eerst even te kijken of ik ergens een geschikte 65 kan vinden, is er hier toevallig iemand met de gouden tip voor een nette 65 met groene of blauwe dial?

1 like

Wat blijft t toch een heerlijk horloge, elke lichtval weer anders.

13 likes

Yes, het oude model, top!!

1 like

Top, maar moet ook nog een 65 hebben dan… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

De Deauville in Deauville!

Nou ja niet helemaal, maar wel aan de Normandische kust. Close enough :smirk:

14 likes