ORIS only - deel 2

Ik was net m’n bericht terug aan het lezen en had mezelf dat antwoord ook al bijna gegeven…
Rest alleen nog de vraag; de ‘oude’ Aquis of verder kijken en op zoek naar een modelletje met een andere configuratie…

1 like

Als je dan toch bezig bent zou ik zeggen, ga voor de Staghorn Restoration.
Dat blijft voor mij toch wel 1 van de mooiste :heart_eyes:

1 like

Eens! Dat is inderdaad een prachtig model :heart_eyes:

1 like

De Red vind ik zelf een van de mindere modellen met de cijfertjes onder de markers en de kroon op links.
Maar als jij hem gaaf vindt, doen!

Er staat ook een mooie Aquis in het blauwe gedeelte :wink: Maar 2x oranje markers is het ook niet denk ik

1 like

Ik sta ook dubbel in de Red hoor, vind hem wel erg gaaf. Maar nu de twijfel toe is geslagen en ik weer wat verder kijk dan door de oogkleppen die ik even op had, zie ik de rest ook weer!

Ik ga er vanuit dat je jouw Aquis bedoeld?
Moet eerlijk bekennen dat die ook in m’n hoofd zit :grin:. Misschien dat twee keer oranje wat veel is, maar de bezel en dial is weer zo verschillend, moeilijk :thinking:

1 like

Eén van de blijvertjes, kleine twee jaar geleden aangeschaft :ok_hand:

12 likes

Is er toevallig al iemand met de Oris diver 65 met de volledig bronze bezel?
Ben wel benieuwd hoe de de patina zich ontwikkeld.

Ben net bij Pijnenburg Juweliers geweest, ik wilde toch graag eens een 65 in 42mm passen.
Tja, ik ben wel een beetje verliefd! Twijfel is vrijwel weggenomen, de langere lugs maken hem toch wel prima op mijn pols :grin:
Misschien dat een tweede Aquis ook wat te veel zou zijn…

Dat niet maar een Sixty Five is wel leuker ter afwisseling.

2 likes

Dat telt ook zeker mee!
En zoals @FransT al zei, draagtijd is wel belangrijk. Een tweede Aquis wint waarschijnlijk niet van de andere…

1 like

Hoorde van collega uit Tilburg dat ze bij Pijnenburg daar 20% korting geven op alle voorraad modellen. Dacht dat ie zei dat het de hele maand gold, maar is vandaag vertrokken kan het niet navragen en staat niet op de site.

1 like


Mag hier nu ook officieel meedoen (sinds 2 dagen).
Heerlijk hoe die lugs soms zo hoekig lijken, terwijl dat helemaal niet zo is.

21 likes

Super :star_struck::+1:

1 like

Mag ik hier voor een keer mee doen.
De NA van mijn vriendin. Vandaag haar cadeau gedaan.

Moet zeggen dat ik het heren model ook wel zou willen hebben voor ernaast, ziet er erg goed uit.

18 likes

Genieten maar! Hoe bevalt de stalen band? :wink:

1 like


(crosspost) :stuck_out_tongue_closed_eyes:

11 likes

Maandag komt de rubberen tropic binnen, dan kan ik het wat beter vergelijken.
Tijdens het dragen ben ik de band wel meer gaan waarderen. De taper van 20 naar 14mm is wel grappig en de halve link na de endlink is briljant. Hierdoor valt deze altijd op je pols.


Toch had van mij de band wel iets dikker gemogen.

3 likes

Supermooi, maakt m exclusief :ok_hand:t2:

1 like

Mijn NA :heart_eyes:

23 likes

Mijn zomerse Oris vandaag weer eens om de pols

16 likes