ORIS only - deel 2

Ik vind de Aquis een kwalitatief beter horloge dan de 65. De 65 voelt fragiel aan.
De band van de Aquis kan je laten borstelen, scheelt een hoop bling

1 like

Afgelopen vrijdag gespot in Amsterdam🤩

13 likes

En binnen staat nog zo een setje :hugs:

1 like

Volgens mij is de keuze dan makkelijk gemaakt.
Ik vind zelf de 43,5 Aquis net wat te fors op mijn 18,5cm pols, als jij m kunt hebben zou ik niet verder twijfelen. De Aquis is prachtig , de 65 ook maar lekker eens iets anders is ook leuk :smiley:

3 likes

Heb dezelfde 65 ook gehad, superfijn zeker de stalen band! Uiteindelijk verkocht en dezelfde weg gegaan als Royke74…SUB:slight_smile:

Vind zelf de Aquis te bling (band) en groot…zou dan eerder voor de Big Crown Pointer Date gaan…ook gaaf!

Succes!

2 likes

Tja Frans ik heb je pb gestuurd, denk er maar over na :relieved:

7 likes

Zelf ben ik een grote Aquis fanboy, dus ik zal de Aquis zeggen, zeker de relief zie ik hier te weinig :stuck_out_tongue:.
Toegegeven dat de Aquis eigenlijk te groot en te bling is voor mijn pols, draagt hij gewoon lekker en voor een duiker schiet hij toch goed onder een manchet. Hierdoor draag ik hem graag, in veel situaties.

1 like

Grijze reliëf.

2 likes


Hier op geborstelde band. Deze gaat binnenkort naar het blauwe gedeelte, dus mocht je interesse hebben.

9 likes

Vandaag nieuw bandje getrakteerd.

15 likes

Waar last je dat doen, het borstelen, lijkt het dan later op een bertje mat ?

Kunnen de meeste horlogemakers, ik heb het bij Wesselink en Vreeker laten doen.
Het wordt dan inderdaad mat.

Bedankt, ga er eens achteraan, en wat gaat weg, enkel de band of conpleet

In zijn geheel

2 likes

heren bedankt voor alle steunbetuigingen en troostende woorden…:pray:t4: Ik moet dit helaas zelf opknappen, en alleen deze harde en ongelijke strijd aan gaan :disappointed_relieved:. Misschien dat een goed gesprek met de Heer @pasd de pijn kan verlichten, maar daar kan en ik mag nog niks over zeggen.

4 likes

We weten dat je het kunt, zet 'm op! :muscle:t3:

1 like

Ze vraagt er al weken om en vandaag is het zover, ze mag mee naar het werk…

8 likes

Hier ook.

9 likes

Ook ik ga hier om hulp schreeuwen… :sweat_smile:
Zoals de meeste van jullie weten heb ik niet lang geleden een Aquis Small Second Date over genomen om het gemis van de Aquis die ik een tijdje geleden geruild heb op te vullen. Het gemis, blijkt nu, is grotendeels opgevuld! Echter… Ik merk dat ik soms nog erg neig naar het model wat ik toen had (de Red limited edition).

Nu heb ik eens contact gezocht met diegene waar ik toentertijd mee geruild heb en wat blijkt, hij heeft het horloge nog en zou hem ook wel weer van de hand willen doen… :sunglasses:

Feit is wel, ik zal mijn ProPilot Day-Date daar voor op gaan offeren en wellicht nog een ander horloge, ach, less is more denk ik dan maar… Daarnaast denk ik er al langer over om de collectie uit te dunnen.
De ProPilot draag ik, zeker sinds de komst van de Aquis nog maar weinig.
Nu ik hem twee dagen om de pols heb gehad, kan hij me zeker wel weer bekoren, maar hij zal na vandaag weer in de doos belanden en daar kan hij rustig weer een week in zitten zonder dat ik er naar om ga kijken…

Om een lang verhaal kort te maken, collectie uitdunnen en voor m’n oude Aquis gaan of het zo houden…
Optie 3; de ProPilot en wellicht m’n Seiko SRPD21K1 weg doen en naar iets anders kijken? Ik denk zelf dat die funds naar een Aquis gaan, maar dan wellicht een ander modelletje.
Blijven toch erg gave klatsers!

Ik heb ook best een beetje last van flipper drang volgens mij… :joy:

3 likes

Dit is zo makkelijk. Doe waar je blij van wordt. Wisselen dus.

2 likes