ORIS only - deel 2

Die aanbieder lijkt wel een ander persoon te zijn hoor. Andere naam en woonplaats.

Crosspost :blush:

11 likes

Echt een plaatje dit! Welke is dit en hoe groot?

1 like

Aquis date 43.5

Dank je wel.

1 like

Hatseeeeee

8 likes

4 likes

Aangezien niemand hem wil :wink:
Dan zelf nog maar een dagje om de pols (tijdens kantooruren ligt ie op het bureau haha)

8 likes

Met zo’n ‘vintage’ setje kun je eigenlijk alles

18 likes

Heerlijk ja

1 like

Een stukje zomer om de pols op deze mooie dag!

15 likes

Deskdiver:

8 likes

Deze vandaag

11 likes

17 likes

Ik vind hem super gaaf op staal, wat meer vintage sfeer voor mijn gevoel.

Blijf leer de mooiste combi vinden, warme uitstraling, haast romantisch zelfs.

Maar jou combi zo op staal, geweldig mooi.
Hoe draagt de bracelet ?

1 like

Prima draagcomfort! Licht, goed afstelbaar, ligt strak om de pols door de centerlinks in het begin. De sluiting heeft me wel wat haren gekost in het begin.

Puur esthetisch gezien vind ik hem mooier op de tropic band (heb zelf geen OEM leren band). Dan is er een veel groter contrast, waardoor de bezel meer opvalt.

Toch draag ik beiden (staal en tropic) met plezier, vandaae dat ik ze zo nu en dan wissel.

3 likes

10 likes

Vandaag bij de Oris Boetiek in Amsterdam geweest. Erg vriendelijk personeel. Ik heb Pro Pilot X gepast en de 65 met de zilveren wijzerplaat. De eerste was erg fraai, veel details en erg stoer uiterlijk. Voor zijn 45mm valt hij best goed. De 65 met zilveren wijzerplaat was leuk, ik prefereer wel mijn zwarte. Ik heb het genot van de tropical band mogen ervaren. Jeetje wat zit die lekker. Zojuist bericht gehad dat mijn stalen band voor de 65 verzonden is. Die zal wel na het weekend binnen komen. Als ik die niet besteld had had ik vandaag zeker die tropical meegenomen. Ik ben vergeten foto’s te maken helaas…

6 likes

Goed drankje, goed horloge :sunglasses:

12 likes

7 likes

Heel lekker duo :yum: