ORIS only - deel 2

Nou, hij is terug van reparatie …

… maar ik zie weinig verschil :cry::pensive:

Is dit gewoon niet te voorkomen bij een Day Date ?

Mijn PP Day-Date had volgens mij gewoon de dag en datum ‘recht’ staan. Ik zal eens foto’s zoeken!

1 like

Ik vond deze twee foto’s van m’n oude PP!

4 likes

Hmmm, die eerste foto lijkt wel dezelfde issue. Maar niet zo extreem

1 like

Dat dacht ik dus ook te zien :thinking:
Ik heb het nooit gezien en me er dus niet aan gestoord, moet eens goed opletten als ik besluit om weer voor een PP te gaan.

1 like

Okee ik moet het bekennen, ik zwaar fan van mijn Aquis. Maar ik begin de 65 steeds meer te waarderen. (Al snap ik een duikhorloge waar je enkel mee kunt zwemmen/snorkelen en niet mee kunt duiken nog steeds niet…) Alleen hebben al die nieuwe modellen steeds meer brons er op zitten, en dat kan mijn hoofd nog niet helemaal hebben. Ik zoek dus een reden om hier aan te kunnen wennen. Nieuw ziet het er strak en glimmend uit, maar hoe blijft het brons bij jullie 65-bezitters er uit zien na langere tijd? Ziet het er afgekloven uit of blijft het mooi?

1 like

Zie een paar posts boven je. Het is bij mij alleen iets doffer (minder glimmend) geworden. Blijft mooi wat mij betreft!

Mijn iwc heeft het ook.
Maar kan zijn dat het valjoux uurwerk al een het draaien is. Zal morgen nog eens kijken.

1 like

Coole duiker. :smiley:

Je kunt er super goed mee zwemmen maar ik gebruik hem vooral als dresser :face_with_hand_over_mouth: ik zie t niet als duiker :smiley:

Ik probeer hem uit alle macht patina te laten krijgen maar het lukt me niet. Hij begon wat patina te krijgen maar na een dagje in t chloor was t weer helemaal verdwenen :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Dan koop je die toch gewoon niet :sweat_smile:
Er staat een blauwe 65 hier te koop trouwens…zónder brons.

Nou Roy, ik vind hem er best wel donker uit zien al.
Mijn band van de Honey begint ook al te verkleuren.

1 like

Ja… dit was nog voor het zwembad afgelopen week. Nu is ie weer nieuw :smiley:

1 like

Haha, o jee.
Ik vind die gekleurde bronzen horloges eigenlijk niet zo heel gaaf. De originele bronzen kleur vind ik weer toffer. Dus goed te horen dat een chloorbadje hem opfrist.

3 likes

Nieuw bandje aan het proberen. Nogal sprekend van kleur.

Blijvertje of Brrrrr?

12 likes

Opvallend is hij zeker, maar ik vind het kunnen :+1:. Alles past immers bij zwart.

1 like

Anders is er altijd animo voor :stuck_out_tongue_winking_eye:, I dig it!

1 like

Tof!

1 like
1 like

Blijvertje! Ziet er tof uit :sunglasses:

1 like

11 likes