ORIS only - deel 2

12 likes

Zucht. Nu dit weer ā€¦

Viel me al 2 keer eerder op na de reparatie dat hij stil stond.

Zit me niet mee met de PP.

Nu toch een beetje teleurgesteld in ORIS hoor.
:cry:

2 likes

Pffff. Lijkt me een fout van degene die de reparatie uitvoerde door niet de wijzers juist terug te plaatsen. Zou nog een keer teruggaan en vragen om een andere horlogemaker.

1 like

Het zit je niet mee heā€¦

Je hebt toch ook met je Bulova problemen gehad na het terugsturen? Ik denk dat je inmiddels beter een nieuwe kan vragen ipv 3x laten repareren :worried:

1 like

Als ik het goed begrijp was het een ORIS- service-center :confused:

De Bulova had een braampje aan de chrono-wijzer. Daar wilde Bulova niks mee doen. Niet repareren of ruillen. Dus die is nooit opgestuurd geweest. Al kan ik er nu wel mee leven en draag hem veel en met plezier :slight_smile:

1 like

Ah oke. Hopelijk heb je deze keer meer geluk!

1 like

Even melden dat ze daar een koekenbakker hebben werken die waarschijnlijk zijn/haar ovenwanten nog aan had toen ze bezig waren met je horloge.

1 like

Eindelijk het perfecte bandje gevonden voor mn oris pointer date (blauwe dial), een zwarte horween cordovan shell van RIOS.

Heeft iemand hier een vintage Oris pointer date? Vooral de zwarte modellen waar de crown naar verhouding nog groter was vind ik mooi. Is er een archief online te vinden met alle modellen ooit uitgebracht?

1 like

hier een foto van mn Carl Brashear editie. al 2 jaar een supermooi horloge, en het brons blijft toch nog netjes zo. ik zie heel veel Oris klokjes voorbij komen maar deze komt eigenlijk niet voorbij. Zijn er nog meer trotse bezitters van de Carl Brashears?

10 likes

Geen Brashear hier. Ik vind hem wƩl mooi overigens. Ik heb een andere Oris met bronzen accenten.

16 likes

Hij blijft heerlijk dragen, die 40mmā€¦

15 likes


De Carl Brashear is wel een van mā€™n favorieten!
En het brons zo mooi !!

16 likes

13 likes

Mooi die bronzen Orissen (of Ori zoals iemand eerder opperde). Natural patina?

Jazeker

Die band staat echt goed :+1:

Mooi hoor, en inderdaadā€¦

1 like

Bronze en groen is een fijne combi.

10 likes

Nieuwe oris in de collectie:

22 likes