ORIS only - deel 2

Ik heb een beetje op de site gekeken, maar ik zie eigenlijk alleen bij de grijze wijzerplaat een verschil. De zwarte en de blauwe lijken nog wel hetzelfde… maar het kunnen ook gewoon oude foto’s zijn

Erg mooi, staan de nieuwe modellen al ergens op de website of heb je deze ergens anders gevonden?

Bijenkorf.https://www.debijenkorf.nl/product-lister-page.html?SearchTerm=Oris

Ze hebben al een tijdje Oris bij dit warenhuis?

Ik heb ook alleen nog foto’s van het grijze model gezien met de opgelegde cijfers. Hopelijk volgt de rest ook nog!

Bovenstaande foto’s zag ik eerst op Instagram. Ben toen op de site gaan kijken en daar stonden deze detailfoto’s ook, enkel in deze kleur.
Maar blijkbaar zijn er nu twee varianten in alle kleuren. Één met opgelegde (€1700, op staal) en één met geprinte cijfers (€1600).
De band lijkt ook iets anders te zijn.

2 likes

Ligt er aan welk filiaal en welke modellen. In Amsterdam hebben ze wel wat liggen, maar niet veel (Aquis, 65, en uiteraard maar een paar kleuren). Loop daar gewoon 100 meter dor, dan zit je in de Boutique.

3 likes

Hier nog wat foto’s van Instagram met begeleidende tekst :

16 likes

Weten jullie nog iemand die toevallig van zijn Propilot date af wil voor een mooie prijs? Laat het me dan even weten👍🏻

1 like

Vandaag lekker de Staghorn om

22 likes

Vandaag de Carl om !

14 likes

Geluid op 25 :

Geluid op 75 :

13 likes

Vandaag bij Brunott enkele horloges geprobeerd.






De pro pilot in 41 mm is een serieuze kandidaat maar dan wel de grijze of blauwe wijzerplaat. Die hadden ze helaas niet bij Brunott.

11 likes

Die op bruine leren band is echt prachtig :ok_hand:t2:
Zijn deze ook 41mm?

Ja, die met enkel datum zijn 41 mm.

1 like

Op nieuwe sloffen

14 likes

Wat vond je van de pro pilot x?

Was er wel van onder de indruk. Veel wrist presence maar lekker qua gewicht. Ben geen fan van skeletons maar vond deze toch wel mooi. Knap stukje vakmanschap imo.

Axquise


20 likes

12 likes