Had ze ook gevonden, maar ik kan op de render foto’s het verschil niet/moeilijk zien. Ben wel benieuwd naar de zwarte, vond het oude model net iets te simpel, maar met deze toevoeging zal het hem best kunnen worden voor begin volgend jaar
.
Juistem. Dat is een uitstekende conclusie 
Nu dat weer. Een horloge is zelden volledig naar wens.
Dat heb ik bij de Aquis ook. Nieuw in de winkel vind ik hem wel erg hard blinken. Het zwart van de matzwarte dial, die volledig geborsteld is, vind ik dan weer te dof naar mijn smaak. Al zou ik er wel mee kunnen leven 
Inderdaad, de zwarte met opgelegde markers kan wel eens een daily beater zijn
zeker als die band geen PCL’s heeft!
Exact mijn probleem met de Aquis! Ik zou wel een Clean Ocean met matte kast en band willen, perfecte combi 
Vanavond eindelijk wat fatsoenlijke bandjes uitzoeken en bestellen
ik zit nu stiekem toch te kijken of er een aquis bij kan volgend jaar…
Mooie combi.
Mij lijkt een khaki canvas ook gaaf. Meer zandkleurig dan het bandje dat Oris zelf al heeft.
‘Tandje’ vervangen door ‘Aquis’ 
Dank!
Khaki lijkt mij indd ook een leuke combi met de wijzerplaat. Ik twijfel alleen nog tussen zwarte hardware om de bezel te matchen of SS voor de kast.

Zit er blauw in de dial?
Dan is dit bandje van Crown & Buckle misschien wat :
Ze zijn er ook in zwart, ik dacht zelfs met een beige streepje dat bij je lume past.
Nee ik heb de zwarte versie. Zwart met een beige streepje lijkt me wel heel mooi, zou ook mijn eerste keer perlon zijn.
Ooei, heerlijk! 
https://www.oris.ch/en/watch/oris-james-morrison-academy-of-music-limited-editi/01-733-7762-4085-set
Ik heb vandaag een nieuwe Source of life gehaald maar volgens mij is de datumring niet recht. Zoals je kan zien op de foto zit de stip op 12 uur scheef. Op alle pers foto’s is deze gewoon netjes onder de 12 uur marker.
Is dit iets te veel mierenneukerij van mij en moet ik dit soort kleine afwijkingen accepteren? Ik zat er aan te denken om morgen even langs de winkel te gaan om te kijken wat ze daar denken.
Oops.
Dit is fout en zal stout zijn als dit niet opgelost gaat worden.
Ik vind het echt enorm opvallend uit het lood en zal er serieus “last” van hebben. Kan niet bij dit soort dure uitgave .
Zeldzaam Oris foutje, ben in deze zeer benieuwd hoe Maarten van @OrisBoutiqueAmsterdam dit ziet en hoe Oris gemiddeld genomen mee omgaat?
Ja als je het eenmaal gezien hebt kan je het niet meer ‘onzien’.
Ja ik dacht er dus aan om morgen even aan te kloppen bij Harry of Maarten. Wel jammer als hij dan weer even weg is 
Heel erg balen, maar wel een must…
Doe je het niet is de liefde snel over en dat wil je niet.
Sorry, maar dit is geen geval van ‘‘Als je het eenmaal ziet …’’ Dit zit er gewoon super naast. Iets dat je direct opvalt.
meteen wat aan laten doen, hoe zuur het ook is.
Dit is absoluut geen mierenneukerij van je. Dat was misschien meer in mijn geval en de scheve datum op mijn PP 
Nog een smetje (3e al) op mijn ORIS-liefde
ORIS moet uitkijken nu 

Ik moet wel heel eerlijk toegeven. Met mijn PP ging het allemaal heel snel. 2 reparaties en beide keer binnen / in 2 weken weer alles in orde. Ik wacht nu nog wel op @OrisBoutiqueAmsterdam dat ze hem weer naar mij sturen, dus Maarten … 
…
geintje !
(Maar wel gauw toch ? 
)