ORIS only - deel 2

Sorry, maar dit is geen geval van ‘‘Als je het eenmaal ziet …’’ Dit zit er gewoon super naast. Iets dat je direct opvalt.
meteen wat aan laten doen, hoe zuur het ook is.

Dit is absoluut geen mierenneukerij van je. Dat was misschien meer in mijn geval en de scheve datum op mijn PP :sweat_smile:

Nog een smetje (3e al) op mijn ORIS-liefde :confused: ORIS moet uitkijken nu :smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik moet wel heel eerlijk toegeven. Met mijn PP ging het allemaal heel snel. 2 reparaties en beide keer binnen / in 2 weken weer alles in orde. Ik wacht nu nog wel op @OrisBoutiqueAmsterdam dat ze hem weer naar mij sturen, dus Maarten … :watch::face_with_raised_eyebrow::rofl: geintje ! :stuck_out_tongue_winking_eye: (Maar wel gauw toch ? :blush::pray:t2: )

3 likes

Dat is goed om te horen! Ik wandel morgen wel naar binnen en dan kijk ik hoe en wat. Inderdaad gelijk maar even laten fixen. :man_shrugging:

1 like

Wel mooi hoor :star_struck: gefeliciteerd man.
Gewoon van genieten nu, die ring wordt wel opgelost.

2 likes

thanks! Ik ben er ook heel blij mee. Hij is echt ongelofelijk mooi en speelt geweldig met het licht.

3 likes

733-7681-4084
Of een blue train

14 likes

Oris_John_Coltrane_1

13 likes

Foto van de NA voor we naar de winkel gaan.

Bonusfoto’s van de nieuwe pro pilot die ik gisteren even vast had:

16 likes

Back on the Chain Gang :

12 likes

Weet iemand hoe ik de rubberen band bevestig aan de clasp? Het lijkt alsof ik er twee schroefjes voor nodig heb?

1 like

Hoi Peter
Goed om te zien dat jij er blij mee bent
Geniet er van

2 likes

T rubber moet met een pushpin tussen de clasp. T lijkt op de foto wel of t rubber breder is dan de sluiting :thinking:

2 likes

Ah oke. Ik heb de pushpin er niet bij gekregen dan.
Het rubber past wel:

2 likes

Ahh ik zie t. 2 pushpins er in en klaar.

1 like

Oke top. Ik loop vanmiddag toch langs de winkel dus dan haal ik gelijk twee pins.

2 likes

Dank je!
Topklok die Staghorn :grin::+1:

1 like

Prachtige Oris is dat! :heart_eyes:

1 like

Nog een NOS Oris incoming


Eerst even puzzelen :grimacing:

18 likes

Deze heb ik vandaag weer eens aan de pols. Wat een prachtig horloge vind ik dit nog altijd.:blush::ok_hand:

13 likes

Dat ziet er goed uit Roy! :ok_hand: Ga je hem zelf monteren? :grimacing:

1 like

Leuk hè zo’n ingedragen exemplaar :smiley:

Nee dat is een foto van de verkoper gelukkig :stuck_out_tongue:

1 like