ORIS only - deel 2

IDD. Anders … Poe.

Ben benieuwd, Leuk!

2 likes

Hahaha… God zij dank! :+1::wink:

1 like

Even snelle foto vanaf werk. Net langs de Oris winkel gegaan en het probleem van de scheve datumschijf is direct opgelost! Gelijk een nieuwe gekregen (de laatste die ze hadden).
Top service van @OrisBoutiqueAmsterdam !

27 likes

Helemaal op en top!

1 like

Dat is service :+1:

1 like

ook zo moooi!

4 likes

Deze blijven jullie voorlopig vaak zien.

14 likes

Deze ook :grin:

12 likes

2 oudjes gebroederlijk naast elkaar

21 likes

Heel gaaf duo! :heart_eyes:

1 like

12 likes

Geen enkel probleem ! :smiley::yum:

2 likes

Wat vinden jullie hier van, de Oris limited edition Star Wars Dark Side set, verkijgbaar in de VS vooruitlopend op de release van de nieuwe Star Wars film in december. Als set 240 stuks ($ 6.900) en de lichte Oris 1300 stuks los ($ 2.700). Als basis voor de lichte Stormtrooper is de Aquis 43,5mm genomen en voor de donkere Death Star de Prodiver 49mm.

9 likes

Leuke gimmick maar hell no dat ik zoveel geld uit de mouw schud daarvoor :sweat_smile:

1 like

Voor de die hard fans zullen we maar zeggen …

1 like

Die zijn al ruim een jaar uit in ZO Azië, maar daar komen ze er niet van af denk ik.

Die Stormtrooper vind ik wel leuk

3 likes

Hoi Roy,

Tjonge jonge man… wat een beauty’s ! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Je weet het toch hè… wat je moet doen als je ze ooit weg zou willen doen. :innocent: Je weet me te bereiken. :blush::+1:

Groet, H.

1 like

Lag/ligt deze ook niet in de vitrine in Amsterdam?

1 like

Prachtig in deze staat. De linkse is van @MotoSkooly.
Toen ik de eerste Pointer date kocht vertelde de verkoper me dat hij er meerdere had. Ik heb ze allemaal gekocht , zo uniek. Dit kom je niet vaak tegen.
Deze 2 ook nog onderweg dus (dd zwarte PD heb je hierboven al gezien :wink:)

12 likes

Prachtige horloges ouwe reus! :heart_eyes::ok_hand: Ook hier geldt wat ik boven al schreef… :wink: Die bovenste van de twee onderste vind ik ook heel erg mooi! Je weet ze toch altijd weer te vinden; Roel ook trouwens (doe hem de groeten) :+1:

2 likes