ORIS only - deel 2


Ik doe ook weer mee maar weet nog niet of het een blijver is…

17 likes

Iemand trek in een Pro Pilot X met 35% korting

2 likes

inderdaad hetzelfde maar in het echt zie je duidelijk verschil hoor! De banden zijn ook iets soepeler :slight_smile:
Eerste stuks inmiddels ontvangen en de eerste ook al verkocht. Ze zien er echt goed uit!

2 likes

Nope!!! Dat lijkt zo! Ze hebben facetten, is lastig uit te leggen maar de lijn van de CL’s is een soort bruggetje als je het vanaf de zijkant ziet. schuin omhoog-recht-schuin naar beneden.

2 likes

5 likes

Bedankt voor de correctie! Oris heeft dringend betere productfoto’s nodig dan :wink: ben benieuwd om deze eens in het echt te zien.

1 like

Nieuwe ProPilot GMT limited, ik vind ‘m heel gaaf! :star_struck:

22 likes

Ja jij bent dan ook groot geschapen

Qua pols dan

45mm past jou prima Mike

4 likes

:zipper_mouth_face::joy:

De 45mm draagt wel echt heerlijk en ik kan hem gelukkig hebben!
Ik sluit niet uit dat deze er nog eens gaat komen, sowieso staat de PP GMT hoog op het lijstje, ik sluit niet uit dat er ‘binnenkort’ niet weer een PP gaat komen :sunglasses:
Wellicht een leuke besteding van de 13e maand!

Als ik me niet vergis is er hier iemand met een ‘normale’ PP GMT die er tzt afstand van wilt doen, toch?

1 like

Iemand :innocent: die al iets betere foto’s heeft kunnen vinden?


Toch wel mooi en sexy plexi…

18 likes

Bij Jaap gescoord? Mooi hoor, echt top!

Klopt. :+1:

1 like

13 likes

Blijft toch een mooi oud beestje hè :smiley:

18 likes

Hij is zeker mooi! :ok_hand: Ik heb het gevoel dat dit jouw lievelingshorloge is.:slightly_smiling_face:

1 like

Vooralsnog wel idd. Ik weet wel van mezelf dat ik wat wispelturig ben, dit kan zomaar veranderen dus :see_no_evil:

1 like

12 likes

12 likes


Waarschijnlijk dit weekend toch beschikbaar in het blauwe deel…Hij is mooi maar wil toch erg graag een Blackbay 36 in het blauw erbij.

14 likes