ORIS only - deel 2

Ik zit zelf naar een Aquis te kijken in 39,5mm maar ik denk dat ik het bandenswappen te erg zou missen :sweat_smile:

1 like

Mede daardoor kijk ik toch meer naar een ProPilot of een 65. Gaat er toch ooit weer komen :smile:

2 likes

Die valt echt klein, terwijl ik een fan van 40mm en kleinere horloges benā€¦ Vond de reguliere Aquis zoveel beter in verhouding en fijner dragen! Het is dat ik weer iets anders op het oog heb anders zou mijn Oris Aquis groen echt niet mogen vertrekkenā€¦

9 likes

Ik heb redelijk smalle polsen, 16,5-17cm

Ik ga in januari nog wel langs @OrisBoutiqueAmsterdam om een paar dingen ter oriƫntatie te passen dus ik zal beide Aquis maten daar vast wel kunnen proberen :wink:

In het algemeen draag ik wel het liefst dingen met een lug to lug onder de 49mm

6 likes

De Aquis valt qua lugs wel mee. Op een foto lijkt ie uiteraard gigantisch, in het echt is de Aquis echter niet zo groot als je denkt.
Korte kromme pootjes, die vallen precies mooi om de pols.

En ik zie gewoon weer twee setjes erbij in het blauwe gedeelte :scream: 65 Deauville en de zwarte versie.
Je zal maar een Oris zoeken :face_with_monocle:

4 likes

Volgens mij heeft de zwarte geen originele papierenā€¦

2 likes

ja klopt, ik schrap "complete " :wink:

1 like

Mijn Honey set daarentegen is overcompleet :grimacing:.
Het loopt niet storm overigens. En stiekem vind ik dat ook niet zo erg. Ga ik hem van de week misschien wel weer lekker dragen.

3 likes

Twijfel, twijfel, zal ik ze in het blauwe gedeelte zetten nu het nog mag :wink: (sep 2019)

11 likes

Allebei? Zou je er niet een willen houden dan?
Ze zijn wel prachtig, maar ik zie bijna dubbel als je snel kijkt :wink:

1 like

Zo zie je de verschillen wel beter.
Ben aan het loeren naar een ander :wink:

9 likes

Dan heb je de groene 65 zelfs gemist Frans :smiley:

4 likes

Erg mooi!

1 like

Ik las wel dat de lug to lug 50 is maar als ik m pas kom ik er wel achter of het voor mij is. Ik heb al een 65 dus een duiker hoeft niet per se. Big crown lijkt me ook heel leuk.

Ik vind ze beide echt prachtig! Verleidelijk zoā€¦ :heart_eyes:

Nee hoor :nerd_face:

Groen Groen Groen :u6307::u6307::u6307:
Ho wacht, nu zie ik het : een groene 65. Maar staat die te koop dan?

Maarreuh : met die andere twee erbij 12 stuks te koop . Het lijkt wel Rolex :scream:

1 like

En aan de straatstenen niet kwijt geraken blijkbaar :see_no_evil: keuze genoeg voor de liefhebbers hier :slight_smile:

Zonde. Krijg je spijt van

Ben op zoek naar de blauwe of een groene 65 42mm, staan er 2 te koop maar allemaal net ff te ver weg daar ik hem graag wil ophalenā€¦
Heb de 40mm gepast maar die is echt te klein op mijn monstertruck polsen :scream:
Zal een leuk duo worden :grin:

6 likes

Ze schrijven helaas snel afā€¦Heb mijn Big Crown daarom lekker gehouden. Was 1050 min een maand garantie. Kreeg een bod van 450 van een lid die de zijne toen eens had verkocht en hem wel weer wilde. Dat vind ik gewoon zonde. Over 3 jaar pak ik er zeker 400 voor. :blush:

7 likes