ORIS only - deel 2

450 is ook wel echt lowballen, daarvoor zou ik 'm ook niet wegdoen. Eventueel eens op leer zetten voor de afwisseling :blush:
Mijn Chronoris zal ook gewoon in de doos blijven vrees ik, maar een straf kan ik het nu ook niet noemen :+1:

1 like

Een bod van 450? :astonished: Ik dacht dat ik ze altijd wel tussen de 800-1200 zag gaan

1000 euro, op staal , 6 maanden oud. Daar rij ik wel even voor, is toch een mooie deal.

1 like

:heart_eyes: :heart_eyes: die is zo mooi he in het echt. Heerlijk vrolijk horloge :smiley:

1 like

Heeft er iemand hier onder de Oris-liefhebbers al een Pro-pilot X aan de haak geslagen?!?!

1 like

Ik hou ook van swappen maar de stalenband op de Aquis is zo goed dat je niks anders wil :slight_smile:

3 likes

Hmm, hier is iemand toe aan een naamswijziging @JSeiko :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Heb je er al een aantal verkocht ?

1 like

Ja! :smile:

1 like

Aquis mee naar het werk vandaag. Op de foto met knop nummer drie. Nummer 1 en 2 staan op het bureau van Putin en Trump :scream:

6 likes

Goed te horen!

1 like

Heb jij nou een Pils-knop? Handig :smiley::beer:

2 likes

Ja staat in verbinding met de dichtstbijzijnde kroeg hier, komen ze het brengen inclusief een schaaltje nootjes :grin:

1 like

Misschien wel. Ik ben nog steeds Seiko liefhebber maar draag voornamelijk mijn Aquis :slight_smile: Een naamswijziging is, volgens mij, helaas niet mogelijk…

1 like

Is er hier iemand met een Oris Big Crown Small Second, Pointer Day? Die van de 7688 serie.
Was net even op de Oris website aan het rondkijken en die pakte me al snel! :heart_eyes:
Ben wel benieuwd naar foto’s van eigenaren.

1 like

De SOL is al verkocht en de GMT staat in het blauwe gedeelte.

1 like

Ik vind het knap dat je het kan.
Damn wat zijn die allebei mooi.
Zou het niet over mijn hart krijgen een van die twee te verkopen. Laat staan allebei :flushed:

En die GMT !! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Soms moet je keuzes maken voor de aanschaf van een nieuw project :wink:

1 like

Prachtig !

Kun je er niet even de maat bijzetten in je rijtje, En wat andere nuttige info :sweat_smile:

1 like