ORIS only - deel 2

Als ik je vertel dat Tom de HF Koning is…dan heb je een idee waarom de 65 weg mag…en snel :wink::laughing:

@Vinner is snel!

3 likes

Ik koop 'm eerder, sorry.

Je bent te laat. :laughing::wink: Maar je bent toch te ver heen vanavond dus ik maakte mij geen zorgen. :beers:

3 likes

Hahaha

1 like

Dat was een blitzbezoek aan het topic :rofl: maar het wordt nu eens een aanwinst die je nog niet gehad hebt voor de verandering :wink: we zien het wel passeren!

1 like

Inderdaad. :laughing: En ik ben ook enorm nieuwsgierig naar deze GS.

3 likes

Wat een heerlijk horloge is dit toch

10 likes

Even een vraag, ik heb de Oris Aquis gehad en was over de indruk van de rubberen band daarvan. Voelt de Oris tropic ook zo aan? Want ik heb wel terug banden van cheapest nato geloof ik en Uncle Seiko, maar die voelen toch heel anders aan…

1 like

Ik vind de tropic niet te vergelijken met de rubberen band van de Aquis.
De tropic is heel soepel terwijl die van de Aquis toch stugger aanvoelt. Beide zijn ze overigens echt heerlijk om te dragen.

1 like

Mogguh!

Gefeliciteerd! :fist_right::fist_left:

Maar ik heb 'm niet nodig, dus had 'm evengoed laten schieten.

1 like

Oris Tropic is hét rubber bandje voor mij.
Geen idee hoe die van de Aquis is.

2 likes

Mogguh, thx Erik. Ja ik wist ook wel dat het een gebbetje van je was…je was op dreef gisteren. :laughing:

1 like

Gefeliciteerd met 'n horloge van Koning HF. :joy::+1:

1 like

Haha :rofl:

En ja hoor daar is de dubbel :sunglasses::sunglasses:
De 65 draagt heel verrassend ff lichter als de aquis maar wat een top horloge.
Het is de blauwe 42mm versie :no_mouth:



20 likes

Wooow, mooi duo :hugs:

1 like

Gaaf…stoer duo zo! :+1:

1 like

Top duo! Gefeliciteerd met de aanwinst :smile:

1 like

Prachtig mooie TOP klokken! Van harte gefeliciteerd met de NA! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Top duo hoor! Heb ze ook maar de 65 niet op staal (die komt er nog wel) maar de tropic is een heel fijne band!