ORIS only - deel 2

Oh oke. Ik heb de rubberen band al een flink stuk ingekort maar hij blijft een dikkertje. Ik draag hem grotendeels op staal dus het is niet heel erg maar ik moest wel even wennen.

1 like

Ik heb eerder een gen 1 Aquis gehad op rubber jaaaren terug, dus had een idee wat ik kon verwachten. Het geeft het horloge iets meer een tool watch gevoel voor mij.

Vraag voor de mensen met een Source of Life, welke kleur rubber dragen jullie hem op? Ik heb nu volgens mij zwart grijs en blauw gezien. Ik heb zelf de blauwe band (naast staal), maar twijfel toch ook nog over de zwarte/grijze band.

1 like

Grijs :+1:

5 likes

Grijs

11 likes

Grijs

8 likes

11 likes

Jawel een nieuwe limited in aantocht :smiley:
Wel een fris kleurtje , leuk horloge, anderzijds wel een overload aan limiteds tegenwoordig :yum:


17 likes

Ik vind ‘m wel gaaf hoor! Maar inderdaad, veel limiteds

1 like

Met bijna 2k stuks, kun je afvragen hoe Limited dit werkelijk is :yum:, wel een mooi kleurtje imho.
Wel een gaaf ding. Jammer dat ze de caseback niet een klein beetje transparant hebben gemaakt om aan te sluiten bij het verhaal dat er tot 1m diep gekeken kan worden.

1 like

Vandaag een OEM tropic overgenomen van @lance_explorer voor m’n diver 65.
Ik kan er wel aan wennen :sunglasses:

16 likes

Nog een lume shot van mijn kant.

12 likes

:star_struck::star_struck:Vin 'm best tof :+1:

1 like

Yummie!


Grappige lichtval…

9 likes

Was dit op de Rikketik?

2 likes

Goed geraden :wink:

Nee ! Op de spruitjes, dat zie je toch ?

I’ll see myself out

1 like

Wow…wat een super kleur blauw…heel gaaf Roy :ok_hand:

2 likes

De Aquis lijn blijft mooie exemplaren af te leveren :heart_eyes:

2 likes

mijn Oris 7485 (de blauwe) verkocht en een Oris 7513 (de zilveren) er voor in de plaats. Ik vond de wijzerplaat van de 7485 mooier eigenlijk, maar de maat (37mm) toch wel storend klein. De 7513 is 40mm

9 likes

Nou, die 7513 is ook mooi hoor !

Gefeliciteerd ! :smiley: