ORIS only - deel 2

Míjn geweldige Staghorn!:heart_eyes::+1:

21 likes

Prachtig !! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

vandaag weer eens de laatste mechanische NA, de Oris 7513 Worldtimer

13 likes

heerlijk!!

20 likes

Een 18k gouden Oris Aquis GMT, limited tot 50 pieces om geld in te zamelen voor het behoud van het crystalfort reef.

In mijn ogen een erg geslaagd model!

17 likes

Ja erg fraai maar zal wel flink aan de prijs zijn
https://www.instagram.com/p/B74SGcRnOoW/?igshid=j3g9rnok4d1u

13 likes

Ze worden via een externe veiling verkocht dus we zullen zien! Ik vind dit , net als de only watch veiling, erg leuke manieren van geld ophalen voor de goede doelen.

2 likes

Deze was het voor mij vandaag…

Welterusten :sleeping::+1::wink:

20 likes

:scream::heart_eyes:

Ik word een beetje hebberig van deze foto…

1 like

Anders ik wel! :heart_eyes:

Ik ben eigenlijk ook best benieuwd wat die gaat kosten. Misschien 8 tot 10.000 euro? Hij is erg mooi, heel mooi zelfs, maar ik zou hem dan toch niet kopen (als ik dat budget nu zou hebben) en zo’n bedrag dan toch eerder steken in een gouden Rolex o.i.d. :thinking: (dat is persoonlijk uiteraard :wink:)

1 like

Unpopular opinion :grimacing: : Dit is zo’n beetje de eerste Aquis die echt niet mooi vind.
Maar dat komt omdat ik goud gewoon niet mooi vind. En al helemaal niet bij horloges.
Verder lijkt het gewoon de GMT (die ik el heeeeeeel erg mooi vind in een ander kleurtje :blush:

2 likes

Zou je hem in rose gold wel mooi vinden denk je? Ik vind deze gouden versie wel ok maar rose gold zou ik echt vet vinden :ok_hand:

1 like

Nee :grimacing:

Zilver of zwart voor mij. Al vind ik die bronzen (?) 65 nog wel ok trouwens

1 like

:+1:t4:
Ik had laatst nog het een en ander met goud gepast, maar moest hardop lachen in de winkel.
Alhoewel zwart met goud op zich wel ok stond, dat moet ik eerlijk toegeven.

:point_up_2:t4: yep.

1 like

€17200 op de website Oris.ch.

1 like

Jezus Mina wat een hoop geld… :scream::grinning: Ik ben een Oris fan, maar dat zou ik nooit doen. Maar ik denk dat er genoeg zijn die het wel willen doen en mijn idee is dat ze snel uitverkocht zullen zijn. :wink:

:blush:

21 likes

16 likes

Dat is een mooie combinatie!

1 like