ORIS only - deel 2

Ik liep net even bij de @OrisBoutiqueAmsterdam binnen. En wat trok mijn oog in de etalage?
De nieuwe Aquis limited Lake Baikal.
Echt heel erg mooi in het echt.

22 likes

Dit is echt wel belachelijk mooi hoor

2 likes

Mooi uiteraard; geen twijfel over mogelijk. :ok_hand:

Maarrrr… ik vind hem erg lijken op de Clean Ocean (waar ik zo trots op was, toen ik hem als Limited Edition kocht vorig jaar).
Verder vind ik ook dat Oris teveel Limited Editions aan het uitbrengen is; de lol gaat er voor mij zo een beetje af (ook met de hogere prijskaartjes die aan die Limited Editions hangen) en de exclusiviteit ook.:thinking:

Ik ben een echte Oris fan, zoals sommige mensen hier weten, maar ik vond dat dit even gezegd moest worden. :wink:

4 likes


Staat in het blauwe gedeelte helaas…

1 like

En terecht… één van de mooiste Aquis’sen van dit moment.

Daar ben ik het mee eens. Zeker de milieu reddende limiteds ben ik een beetje moe. Dat komt omdat ik de hele milieu sekte een beetje beu ben waarschijnlijk :grimacing:

2 likes

Thanks :grin:

1 like

Oris doet het meestal goed met de limited editions, maar deze vind ik toch iets minder… Haal dan een Clean Ocean.

2 likes

Bij de patatzaak :grin::+1:

6 likes

Die foto bekijkende krijg ik ineens trek in een ouderwets Amsterdams broodje filet Americain, wit bolletje met roomboter…:blush: die dingen mis ik wel eens denkende aan mijn jeugd in Amsterdam. :thinking:

1 like

Haha ja ook lekker, foto niet zo scherp maar oorzaak bier :scream:

2 likes

Staat nu ook zo’n Ocean Trilogy set op Marktplaats. Wel behoorlijk aan de prijs…

3 likes

Wel een beetje de prijs hoor. Duur Is het zeker, de chrono kost al 5k + los

1 like

Een kleine 10 mille… vind ik echt teveel voor drie keer ‘bijna’ hetzelfde horloge… :thinking: Maar dat is puur persoonlijke mening. :wink:

2 likes

Maar dan help je wel flink mee ‘saving the ocean’ :joy:

2 likes

Dat is zeker waar… :joy::+1:

1 like

Deze set is 7.250. Waarschijnlijk nog wel een paar honderd af te krijgen, zeg 6500. Dan zit je op ruim 2k per stuk, dat valt nog wel mee. Echter de horloges lijken inderdaad wat te veel op elkaar.

1 like

Ik denk dat mijn punt daarmee niet anders wordt, maar bedankt voor de correctie.:+1::blush:

EDIT: ik vergiste mij niet heel erg. Deze set kost normale prijs 9000 euro. Ik had het niet over marktplaats aanbieders, etc.

Laats zag ik hem wel ergens in de sale voor een vergelijkbare prijs als op mp dacht ik. Vandaar dat er nu aanbod op mp is misschien :sweat_smile:.

1 like

Ik heb m gister ook gepast (Baikal) in de boutique in Amsterdam… ik vond m flets… zou eerder voor die van @anon34385602HFH gaan… wat een juweeltje!

2 likes

Movember time :smiley:

15 likes