ORIS only - deel 2

7A885885-DCD1-4D68-9E27-7801500AA65C

13 likes

Dat duurt nog ff, maar een schitterend horloge. Overigens wat zijn de verschillen met de mijne?? 65bronze bezel

9 likes

Volgens mij zijn jouw wijzers en print iets donkerder, meer brons kleur.
Mijn wijzerset is goudkleur. Net zoal de print op de plaat.

Dan is er weinig verschil, mijn wijzerset is ook ook goud en de opdruk is gelijk qua kleur. :thinking:

Oké ja weet het ook niet echt hoor, heb ze nooit naast elkaar gezien in het echt.
Hier nog een foto van die van mij in wat helderder licht.

7 likes

Ik heb even wat plaatjes van 't net geplukt en de Movember is toch een stuk lichter van kleur de opdruk en wijzerset.

2 likes

Denk wel dat jouw lume wat witter is. En de bezel inlay iets meer glossy. Achja mierenneukerij over geweldige horloges

1 like

Ja zie het nu

1 like

Ja heerlijk hoor die 65 :star_struck: hoe blijft het brons, heb je deze al weer een keer gepoetst?

1 like

Zat er toevallig net naar te kijken, eerste tekenen van patina zichtbaar. Laat hem eerst eens goed gruun worden en dan kijk ik wel wat mooier is :grimacing:

1 like

Haha ja lekker hoor :+1:
Een ander heeeeel groot verschil is natuurlijk de snor op het leren bandje en op de caseback, :stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::joy:

1 like

Vind dat wel een erg leuk detail. draag je hem veel op leer??

1 like

Witte lume vs Vintage lume is het verschil (en de bronzen bezel uiteraard)

1 like

Nee nooit, leren band is erg dik en stug.
Komt denk ik ook wel omdat deze nog nieuw is, moet nog wat soepel worden.

1 like

Ook wel een tint verschil in de printkleuren hoor

1 like

Ik draag de mijne wel op leer (staal deze of volgende maand ff bestellen), maar ik moet zeggen dat de leren band nu erg fijn draagt en niet stug aanvoelt.

1 like

Had ook een blauwe 65 die droeg ik vaker op leer ,maar daar was de band veel soepeler van .

1 like

Lekker lezen met de Oris 65

16 likes

Blijft een topper, die originele 65 op staal! :+1:
Als de endlinks en lugs iets meer afgerond waren ipv zo recht als nu, dan was ie gebleven bij mij :slight_smile:

1 like

Jij bent gewoon een flipper-reus. Geef het nou maar toe Jasper :innocent:

1 like