ORIS only - deel 2

Altijd jammer, mensen die in hun hoofd bezig zijn met hun vragen en niet met het gesprek.

2 likes


Lekkere lume. En nog om tien over tien ook

11 likes

Mag ik ook een keer? Mag het?!
Oké, ik doe het ook maar een keer: NA!

Mijn ouders zijn op vakantie, dus ik ben lekker alle dagen van deze maand in de Boutique te vinden. Zeker geen straf :slight_smile:.
Nu was ik afgelopen donderdag jarig, 25 lentes jong. Eerste jaar als Oris Boutique met mijn beide ouders was echt super, mede dankzij jullie en andere Oris fanatiekelingen: heerlijk!

Dus, ik afgelopen week de levering uitpakken. Lekker druk in de winkel tussendoor dus het duurde even voordat ik doorhad dat er een horloge in doos tussen zat. Hmm, dat is niet gebruikelijk want de dozen krijgen we altijd apart… :thinking:
Notitie ook: “Please check by Harry”. Oké, dat is helemaal raar. Ik bel hem even uit zijn zonnebedje ergens in Oostenrijk en wat blijkt? Een, wel héél, speciaal verjaardagscadeau dit jaar! “Omdat we zo trots zijn op jou en al jouw inzet het afgelopen jaar, in en rondom onze Oris Boutique!” :star_struck:

Jullie positieve reviews hier op HF, Google of gewoon face-to-face zijn voor ons en mij persoonlijk de beste motivatie en met dit cadeau is dat nu nog tastbaarder geworden!

51 likes

Proficiat met je verjaardag en deze geweldige topper van een aanwinst :star_struck::+1: prachtig :ok_hand:

2 likes

Wow wat leuk zeg om zo’n blijk van waardering te krijgen, en wat een prachtig cadeau. :ok_hand: Van harte alsnog met je 25ste :birthday:

1 like

Mooi man, wat een prachtcadeau!

1 like

Lekker man! Gefeliciteerd! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd en wat een cadeau, geweldig! :heart_eyes:

1 like

:grin:Top cadeau Maarten! Nog van harte gefeliciteerd

1 like

Wat een mooi verhaal en cadeau Maarten.
Mijn inziens heb je dit ook echt verdiend.
.jij en jou ouders hebben mij de leukste aankoop van allemaal bezorgd … daar bedoel ik niet het horloge zelf bij.
Maar de beleving , het contact en de service.
Hou dit vast, dit is zo ontzettend veel waard in deze vlugge www wereld… hulde

Het horloge. Wauw…x1000
1 van de Oris modellen waarbij ik me echt moet inhouden om niet binnen te hengelen . Werkelijk prachtig.

3 likes

soms klopt het moment gewoon en schiet je ook met de telefoon post waardige foto’s.

Dat is nu het geval.

en voor de afwisseling eens eentje met 1 of ander schuifje op mijn scherm die de kleuren wegneemt.

Daglicht, telefoon, bureaustoel…en een stel prachtige horloges van Oris.

Alleen nu nog kiezen welke op instagram gooien…

14 likes

Maarten, kerel, van harte gefeliciteerd! En ook natuurlijk met je 25e :rofl:.

Serieus mooi en fijn cadeau van je ouders.
Heel veel plezier ermee en ik kom binnenkort wel even kijken.

1 like

16 likes

Wooow, wat een top horloge. En nog gefeliciteerd natuurlijk :+1:

1 like

Ha gefeliciteerd Maarten :facepunch:t4:
Goed cadeau zeg… en wat een leuke manier om te krijgen.
En voor iedereen die nog niet in de winkel is geweest : ga eens langs. ( @pasd :sunglasses: ) Altijd relaxed, uiteraard alle tijd voor elke klant, en meer kennis over het merk kun je niet vinden.
Het eerste jaar is voorbij, mogen er nog vele mooie jaren volgen :tada:

3 likes

Dankjewel Frans, voor deze woorden :grin:

1 like

Hoppa, deze dan maar eroverheen…

12 likes

Alsnog Gefeliciteerd! Geweldig cadeau ook :smiley:

1 like

Vandaag een nieuw grijs bandje gemonteerd.

18 likes

In Italië op vakantie even langs een Oris dealer in het plaatsje Desanzano (regio garda meer) geweest. Was er vorig jaar ook al eens geweest en ook nu weer uiterst vriendelijk geholpen door de eigenaar. Een sieraden ontwerper met passie voor horloges met name voor Oris.

Uiteraard ook het eea even bekeken en gepast

Foto’s

uploaden gaat niet foto volgt later van de etalage

Hij probeer altijd de limited versies te bemachtigden (is bij Oris niet heel lastig) daardoor vaak leuk spul in de winkel.

Mocht je hier een keer in de buurt zijn dan zeker een aanrader om een enthousiast praatje te maken met de eigenaar en het eea te passen. (Let op ze hebben beperkte openingstijden)

7 likes