ORIS only - deel 2

17 likes

Gisteren auto opgehaald bij schadebedrijf in Delft, buurman had met zn trekhaak scheurtje in bumper veroorzaakt, heeft de jonge vent achter de receptie een Aquis om. Mooi horloge zeg ik. "Ja hè ben ik zo blij mee echt een heerlijk horloge ". "Oh jij hebt dezelfde!!!
Nog lekker kwartiertje over Oris gekletst. Hij was na heel veel Diesel, Boss enz een jaar geleden tegen een Oris aangelopen en gelijk verkocht. :wink:
Ja wie niet eigenlijk

Wat een prachtwerk is t toch

10 likes

16 likes

10 likes


Na een hele poos op tropic weer terug op staal. Ja! Ik vind het mooi! Fijn om de mogelijkheid te hebben om te wisselen tussen deze twee opties.

19 likes

Zo blij weer een Pixel telefoon te hebben (Pixel 4 XL)

:blush:

23 likes

Mooie scherpe foto

2 likes

17 likes

Hij is nog steeds erg fraai!

Ik moet bekennen dat ik zelf wel weer eens iets anders in de kop heb en speel nu een beetje met de gedachte om die van mij wellicht in de verkoop te zetten om collectie op max 3 te houden. Echter, daarentegen… is het gras nou echt groener…? :scream:

Want hij blijft inderdaad prachtig. Ik denk dat het de symetrie van de plaat en de combinatie van de unieke blauw-groene kleur met de wolfraam bezel is die hem zo aantrekkelijk maakt.


24 likes

Hoe bevalt deze stunner?
Screwed crown?

1 like

Screwed crown ja en bevalt zeer goed. Geen kleine jongen met 45mm maar ik vond de 41mm klein ogen op mijn pols. Een piloot mag voor mij wel aanwezig zijn.

1 like

Eens, de 45mm is perfect voor een piloot!
Ik zit zelfs te twijfelen om m’n 65 te verruilen voor een PP :sweat_smile:
Mis ‘m toch wel een beetje…

Sorry voor de crosspost, maar wil toch graag mijn nieuwste Oris aanwinst showen…

Net als bij de Big Crown Pointer Date was het weer moeilijk kiezen tussen al die mooie variaties, de warme tonen gaven de doorslag.

Ligt zo mooi plat op de pols, wat is hij fijn…

29 likes

Het weer vraagt om deze mooie groene :four_leaf_clover: plaat… :star_struck:


Fijne dag mensen!!!

20 likes

Het is hier maar een troosteloze druilerige bende, kijk liever naar de SoL dan naar de regen.

27 likes

Hammertime!

19 likes

Dank !
Zo uit de Pixel camera. Niet nabewerkt.
Alleen tijdens het schieten de exposure omlaag gehaald.

Ben super blij weer een Pixel te hebben.
3 maanden een Oneplus 7T Pro gehad, maar toch weer verkocht.

1 like

Morgen de 65 mee naar gran canaria, eindelijk eens kijken wat de volle zon doet met deze rakker. Als het goed is net voor de storm in de lucht :crossed_fingers:

11 likes

Mijn NA, waarover later meer. Heel blij mee!

20 likes

Super keus !
Heel mooi !
:heart_eyes:

1 like