ORIS only - deel 2

Heel gaaf, deze heeft de opgelegde/gevulde cijfertjes of lijkt dat maar zo?

1 like

Dat lijkt maar zo. Op deze versie zat nog een leuke korting :grinning:

2 likes

Nog steeds een mooi horloge! Ben zelf benieuwd van echte foto’s van de nieuwe variant :zipper_mouth_face:.

1 like

Wow dat is een mooie band! Waar heb je die opgedoken?

1 like

De nieuwe variant is ook heel mooi, ook nog om gehad. Zeker de moeite waard om eens te gaan bewonderen!

2 likes

Welterusten!:sleeping::wink:

15 likes

Gefeliciteerd.

Ik vind dit oprecht een gaaf horloge :ok_hand:

2 likes

Niet enkel Oris maakt de oceanen proper.

10 likes

Na drie maanden weg geweest te zijn voor een nieuwe bezel, heb ik hem vrijdag weer opgehaald bij de Oris Boutique in Amsterdam. Gelijk wat nieuwe foto’s gemaakt.

30 likes

Wow… zijn dit je eigen foto’s? Chapeau…

Wat was er aan de hand met de bezel?

1 like

Bedankt, ja vanmiddag gemaakt. De bezel vertoonde wat imperfecties zogezegd. In het wit van de 5 van 50 zat een soort scheurtje of lijntje. Zie onderstaande foto. Dat bleek in meer cijfers zichtbaar te zijn. Is onder garantie dus vervangen.

6 likes

16 likes

Super. Professioneel ogende foto’s hoor. Als ik ooit nog eens ga hertrouwen zal ik aan je denken. :grin:

1 like

Hahaha, dat is weer een heel andere tak van sport hé, ooit wel eens gedaan maar dat veroorzaakte zoveel stress dat ik dat graag aan een ander overlaat :laughing:

Ik heb inmiddels voor diverse kleine Nederlandse merken gefotografeerd waaronder Subdelta en Ketelaars :wink:

1 like

Haha, ja je zal maar een trouwboek vol met foto’s hebben gemaakt van mensen met gesloten/rode ogen en ongemakkelijke poses … :smile:

1 like

13 likes

12 likes

19 likes

Wow, super mooie foto’s (en horloge natuurlijk)!

1 like