ORIS only - deel 2

Thx. Lederen watchgecko bandje is onderweg :blush:

1 like

Draag de mijne nu ook op (Oris)leer echt een heel mooi geheel.

1 like

Plaatje ?

270 :scream:. Naja dan maar ff op brood en water.

2 likes

Dat is een riveted band ?

1 like

10 likes

De enige originele Sixty Five bracelet idd

14 likes

Beste model van Oris imo. Geniet er van!

2 likes

17 likes

Tja ,maar als die er eenmaal opzit haal je deze er nooit meer af . is echt een heerlijk zittende band .

7 likes

Ik haalde 'm er gelijk vanaf.

Tropic 100%

1 like

Die is prima maar,

Ik

:sweat_smile:
Staal is echt comfi.

3 likes

Heb de leren band erbij, erg stug en dik.


Ook de nato, die draagt prima.

Heb wel een tropic op mijn Squale en die zit heerlijk, dus als ik behoefte heb aan rubber om mijn pols doe ik die gewoon om.


Zo is banden sappen niet nodig :grin:

7 likes

Hoe zijn de ervaringen met de rubber banden voor de Aquis? Heeft iemand al een keer de stalen band eraf gehaald voor de rubberen?

Ervaring is goed! Zit prima. Wel is de gesp wat aan de dikke kant, daar moest ik aan wennen… En de band blijft naar vanille ruiken. De een houdt ervan, ik ben er géén fan van.
Dus eigenlijk kan je nog niks met mijn antwoord. :wink:

De rubber band zit echt heerlijk ,ik had de 43mm uitvoering Aquis deze band heeft ook fijnverstelling ,alleen is de sluiting zoals @Meewtje ook meld wel wat dik .
Alleen ging mijn voorkeur toch naar de stalen band .


6 likes

Ik heb dit gedaan en draag mijn Aquis nu alweer een paar weken exclusief op rubber. De rubber band draagt inderdaad lekker en de look met de lugs ziet er best fraai uit. Echter, het is ook een welkome afwisseling in de kist omdat mijn 3 piece collectie nu bestaat uit een horloge op rubber, een op leer en een op staal. Leuk voor de afwisseling dus.

12 likes

Ik dank jou vriendelijk :+1:t2:

1 like

Was het eerst helemaal met je eens. Totdat je na een paar maanden weer wisselt voor staal. Dan heb je ineens weer een heel andere uitstraling en kan je band veel meer waarderen. (Tenminste, dat had ik)

Mooi is dat ehh, persoonlijke smaak.

Uiteindelijk moet iedereen doen wat & waar 'ie zichzelf het beste bij voelt.
Mijn arm werd geëpileerd door het bandje, was absoluut geen optie dus.

1 like