ORIS only - deel 2

Ik vind hem ook heerlijk dragen. Door de gesp hij alleen wel wat groter om de pols. Het voordeel van die gesp is wel dat je de fijnafstelling zonder gereedschap kan doen (al heeft dit op een rubberen band met gaatjes een beperkte meerwaarde imho).

1 like

Gadverdamme wat een mooi ding

15 likes

Eens

1 like

Ik heb zowel staal als rubber in huis.
Leuk om af te wisselen.
Vind de looks op rubber erg geslaagd.

In tegenstelling tot vele hier vind ik hem op rubber niet meer dan ok.
Prima te doen, geen afrader. Maar echt geweldig niet voor mij. Als ik hem de hele dag om heb dan verveeld hij mij een beetje om de pols. Loopt hij een beetje te klieren om mijn pols.
Niet zwaar storend maar het is er wel. Het is wel een band van echte kwaliteit en een must have als je een aquis in huis hebt.

Op staal altijd goed, geweldige bracelet .

2 likes

Ik ga hem vanavond is even voor de lol op een nato gooien. En als me dat bevalt haal ik een nato erbij. Met een dunne creme kleurige streep in het midden. Denk dat hij dan pas echt tot leven komt :smirk:

Super leuk horloge hè?


Leer doet het ook prima hoor

14 likes

Ik zocht zoiets al zo lang joh en al die tijd stond ie gewoon recht voor mijn neus. Een vintage stijl, vintage feeling, in een modern jasje. Klaar.

Ja ben zelf niet zo van de leren bandjes als ik eerlijk ben. Alleen op dress watch looking modellen

1 like

Nooit van mijn leven dat ik dat doe :laughing:
Wat een dik ding man. De sluiting is een cm dik, ik pas. En die stalen is gewoon veels te mooi om niet te dragen.
Maar goed, ik draag alles op staal, vind dat het lekkerste dragen.

2 likes

Bedankt voor de reacties, voorlopig blijft hij op staal.

15 likes

Nato is ook top :grin:

8 likes

Ik probeer de laatste tijd 1 horloge per week te dragen om ze wat meer te waarderen. Na 4 maanden in bezit nog steeds een heel goed gevoel over deze :slight_smile:

Oh en

Helemaal mee eens :grin:

16 likes

Dat heb ik bij mijn onderbroeken ook :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Ze zeiden al bij Cheapestnatostraps dat ze zoveel mogelijk groen deden en hergebruikten… Toch maar een ander stofje kiezen volgende keer :thinking:

1 like

:rofl::joy::rofl:Sorry kon 't niet laten

1 like

Ik ben zo blij dat HF niet naar boven komt als mensen mijn naam op google opzoeken :joy: :joy:

1 like

Pffffff :grin::grin::grin::+1:

1 like

Jaaa nu weet ik het weer :joy: had hem van jou gezien inderdaad hahaha. God wat ziet hij er gaaf uit zo. waar gehaald ?:smile::smile:

1 like

Thanks! :+1:

Ik ga maar eens een persoonlijke kortingscode van die chick opeisen, op instagram is dit ook de meest gevraagde :joy: harstikke terecht overigens, het is echt een prachtig bandje. Hier de link: https://www.cheapestnatostraps.com/products/adjustable-single-pass-strap-midnight-and-barley?_pos=34&_sid=4b6dc759e&_ss=r

Oh ik zie nu pas dat hij ook een blauwe tint heeft :joy:
sjongejonge ik zoek toch echt een zwarte met de creme kleurige streep.

maargoed voordat ik nu al gelijk hyperactief ga doen, laat ik hem maar eerst op zwart proberen en kijken of het bevalt :rofl:

1 like

Ik zat laatst naar deze te kijken, misschien iets voor jou?

1 like