ORIS only - deel 2

Toch iets mooier zo ofniet :see_no_evil:

4 likes

Nein, te bruin achtig. die van jou is ook net niet dezelfde kleur als de indexering natuurlijk maar komt wel meer dichterbij.

1 like

Hij is idd mooier als hij volledig zwart is.

Dit vond ik ook een dingetje toen ik op zoek was. Ik denk dat Oris ook wel flink zou kunnen cashen als ze er een NATO bij hadden gemaakt met die kleurencombinatie. Ik heb het vooralsnog maar even laten zitten maar ik hoor t graag als je er eentje vindt die echt goed matcht :+1:

ja precies.
zal moeilijk gaan aangezien je dit soort dingen in het echt moet zien natuurlijk. Maar
ik zal het je laten weten :+1:

1 like

Door de laatste posts hier in het topic, nog maar eens de Crown & Buckle boven gehaald.

5 likes

Gaaf hoor op nato. Yummie yummie :drooling_face:

5 likes

Heeft er niemand een stalen band voor de oris 65, 42 mm in de aanbieding?

7 likes

Op foto’s vind ik het best cool. Irl op mijn pols niet.
Zoiets ziet er Ook aardig uit:
https://www.instagram.com/p/B8j7-rHhHAG/?igshid=1h6khno5o46d3

13 likes

Super :star_struck:

1 like

Poeh ook gaaf ja

Alleen klopt de kleur niet van de indexering, in ieder geval bij mij niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Lijkt aardig te kloppen op de foto. Is een Bandrbands nato.
Maar het kan een photoshopje zijn :face_with_monocle:

1 like

Nee ik bedoel de kleur van mijn indexering heeft net een andere kleur dan op die foto die je stuurde. Die heeft een bruin achtige kleur.

1 like

En bij zonlicht nog mooier…:heart_eyes:

9 likes

7 likes

Vanavond ook maar de soixante cinq om de pols :hugs:

11 likes

Op de foto met de bloesem van een door de storm van vorige week omgewaaide boom.

10 likes

Tegenwoordig mijn meest gedragen horloges. Ik had de Aquis als eerste en raakte zo onder de indruk van het merk dat er ook een Diver 65 moest komen.

Fijne zondag allemaal!

14 likes

Een Aquis en een Sixty Five :hugs: meer heb je ook eigenlijk niet nodig.

3 likes

Noem je mijn merk nu klein 🥺😜

2 likes