ORIS only - deel 2

Ofwel een linnen dial :rofl:

Een weekje wachten is nog te overzien, beter dan Omega die teasers op Instagram zet voor 5 oktober :see_no_evil:

2 likes

:open_mouth::confounded: mozeskriebel!

2 likes

Dat zou best eens interessant kunnen worden haha

1 like

Om vervolgens weer een nieuwe limited Speedmaster Snoopy te releasen :tipping_hand_man:t3:

3 likes

22 likes

Dat is een frisse TT1 Diver… mooi hoor :ok_hand:

1 like

Heel gaaf!

1 like

16 likes

20 likes

16 likes

Wat een heerlijk horloge is dit toch :slightly_smiling_face:

26 likes

22 likes

Volgens mij vat je het bericht van @Mike totaal verkeerd op. Hij zegt dat je de prijs kunt verhogen omdat Danny hem goedkoop vindt met € 350. Ik zie niet in hoe je het bericht van Mikos92 op kunt vatten als kritiek/persoonlijke aanval.

1 like

Dat was niet helemaal wat ik er mee bedoelde. Het was absoluut geen kritiek of aanval.
Wilde meer aanduiden dat ik het grappig vond dat iemand daar betreffende vraag stelde met screenshots van een bekend forum met een horloge van een bekend forumlid!
Voor zo ver ik weet is het gewoon een originele Oris, dat heb ik die persoon overigens ook laten weten :wink:

Dat stukje dat hij ‘te goedkoop’ was, is overigens met een hele grote knipoog.
Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van je bericht en dat actie uitzetten op je advertentie totaal niet nodig is.

Maar vooruit dan, bericht is verwijderd om enige escalatie te voorkomen.

1 like

Dat vond- en vind- ik ook niet. Ik vond het alleen niet handig om het direct hier in de groep te gooien zonder overleg met mij. Dat is wat ik in mijn bericht zei; meer niet. We weten hier allemaal wat er gebeurt in een topic wanneer fake, replica of nep horloges worden genoemd. Dan gaat iedereen los en is verder iedere logica verloren… Vandaar mijn antwoord. Heb ik nu ook verwijderd, dus ga ervan uit dat wereldoorlog III is voorkomen. Fijne avond! :slightly_smiling_face:

1 like

Oris Artelier 7670, ik overweeg de stalen band te vervangen door een mooie bruine leren band.
Heeft iemand hier een suggestie voor? Gr Don

12 likes

Mooi! Ik heb de versie met witte plaat en deze donkerblauwe band onderweg.

Oris zelf heeft ook croco banden voor dit model, 21/18mm

4 likes

21mm? Zelf een aftermarket alternatief gezocht, en later een Oris gespje erbij gevonden

11 likes

Die is ook mooi!

1 like

Nieuwe teaser

1 like