Heeeeel rustig op het werk. Beetje netflixen, wel met oortjes in en wachten tot 2100 uur
Nog iemand hier die zich aangemeld heeft en klaar zit voor de webinar van ‘Oris’ latest Collaboration’?
Si. Japanse jeans samenwerking dus… maar hoe? Haha ok, diver 65 dus
Jup
Ah, daar was nog geen limited van
Heel eerlijk… van wat ik nu zie; kleine tegenvaller wel
Ik vind de dial en het bandje wel tof. Verder heb je wel gelijk haha
Hebben jullie een plaatje?
Zie hierboven
Ik vind die wijzerplaat kleur wel gaaf!
Moet zeggen dat ik dit een stuk beter vindt dan het prototype wat ze eerst lieten zien. Als er een 42mm van zou zijn moet ik zeggen dat ik wel in was!
Vind het een leuke variant op de 65, maar ben zeer benieuwd naar het prijsniveau.
Edit; ik zie het al, op de site van Oris € 2.000,-.
Edit edit: ok, ok, als ik het horloge zo zie vind ik hem wel tof als sportieve daily. MIsschien had ik wat te hoge verwachtingen.
Nou idd.
Best leuke SixtyFive hoor maar had iets leukers verwacht. Een nieuwe model o.i.d.
Ik hoop stiekem iedere keer op een two-tone Aquis
Een nieuw model had ik niet verwacht, ik had wel verwacht dat ze met iets anders zouden komen dan een 65.
Dat gezegd hebbende, ik vind de kleurstellingen wel echt prachtig en dat denim bandje mag er ook wel zijn!
Weer een colab voor een zoveelste 65 dus. Als je hier een week voor moet teasen, dan creëer je toch verkeerde verwachtingen vind ik.
Ook jammer ook dat ze niets meer doen met die originele 60’s cijfers op 3-6-9-12, maar dat zal minder verkopen vermoedelijk?
No date en frisse wijzerplaat:
Lume van wijzers en plaat matchen niet (dit heb ik nog gezien bij die bronzen 65’s dacht ik):
Ik heb deze col. Moshin een jaar of zes geleden aangeschaft. Na een schuiver met een motor was hij licht beschadigd. Wat krasjes op de titanium kast en de zwarte plastic ring was kwijt. Deze vond ik eigenlijk sowieso een beetje goedkoop staan op zo een bijzonder horloge.
Na wat brainstormen met een goede kennis en goudsmid, kwam hij op het idee om zelf massieve zilveren pennen te maken.
Sindsdien heb ik
.