ORIS only - deel 2

Dit is helaas een probleem van alle 40mm 65’s met opgelegde uurmarkeringen. In het begin stoorde ik me daar ook erg aan, maar het went. Ik snap niet waarom ze dit bij de 42mm wel kunnen en bij de 40 niet

9 likes

Nieuwe model Aquis draagt echt een stuk kleiner dan de vorige, lijkt het.

Nooit een Aquis op staal gehad want al 2x eentje verkocht op rubber want te groot.

Deze nieuwe versie kan prima op zowel rubber en staal, al blijf ik rubber het mooist vinden

12 likes

Gelukkig is de 40 mm ‘Movember’ daar een uitzondering op, prachtig in balans! :grinning:

19 likes

De dimensies van het nieuwe model zijn volgens mij inderdaad iets afwijkend waardoor het model wat “handzamer” is

1 like

Het is voornamelijk de band die minder dik is, inderdaad een wereld van verschil.

11 likes

Welk referentienummer is die rechter? Die ziet er wel heel mooi uit! :ok_hand:

2 likes

Geen idee. Hij staat op Marktplaats voor een prima prijs

2 likes

Heb je een linkje naar de advertentie?

1 like

Echt totaal geen “last” van.
https://www.instagram.com/p/BvJlpY1nEiW/?igshid=1l7gk2z5ogk1

Geen verschil in kleur te ontdekken.

11 likes

Ik laat tussendoor even mijn Clean Ocean zien, die ik al twee dagen aan een stuk aan de pols heb en waar ik met het mooie zonlicht heel erg blij van word. :slightly_smiling_face: De foto’s zijn van nu net, zonder zon…

:+1::wink:

26 likes

Op je foto zie je toch duidelijk dat de wijzers lichter of minder geel zijn dan de markers? :thinking:

2 likes

Je doet je best👍🏻
Zal morgen eens een gelijkwaardig belichte foto maken.

Maar serieus ik heb net nog even gekeken en er is echt 0 verschil. Hoezeer ik mijn best ook doe om verschil op te merken.

Ik zou er ook niet mee kunnen “leven”.
Had hem nooit gekocht als er een zichtbaar verschil aanwezig zou zijn.

1 like

Misschien doet de foto het inderdaad meer uitschijnen dan het in het echt is. Dat kan ik niet bevestigen :blush:

Verder prachtig horloge hoor! :smiley::+1:

1 like

Op je foto zie je inderdaad wel degelijk kleurverschil, en ik heb dit bij mijn eigen 40mm 65 ook. Dat er kleurverschil is bij deze modellen bij de lume is bekend en vaker beschreven

2 likes

Ik vind die dikke band juist gaaf :zipper_mouth_face:. Wel ben ik benieuwd naar de 41,5mm versie. Wat ik nog nergens heb kunnen ontdekken is wat daar de l2l van is.

Mooi horloge, maar op jouw foto is er redelijk duidelijk een verschil te zien.

Die Movember is prachtig :star_struck:

1 like

Heb dit ook gedaan en vervolgens het uiteinde met een aansteker warm gemaakt en tegen een koud metalen object ‘ronder’ gemaakt. Niet de mooiste oplossing, maar zit super :slight_smile:

imageimageimage

8 likes

Je hebt er zelf toch ook eentje? Of inmiddels niet meer?

2 likes

Als 65-eigenaar valt het me nu voor het eerst op…

Deze maar weer eens afstoffen:

6 likes