ORIS only - deel 2

Je mag het altijd even komen proberen.

Dank. Ik ga dat zeker even in overweging nemen. Ik was eigenlijk van plan om het horloge te verkopen maar wellicht bloeit de liefde zo weer op.:smiley:

Even weer eens een ander modelletje posten. Deze leuke Oris Miles kreeg ik gisteren binnen; over kunnen nemen van forumlid @TimeLapse Ben er erg blij mee! :slightly_smiling_face:

17 likes

32 likes

Cool Harry :ok_hand:t2::sunglasses:

1 like

Mooi Nils!:heart_eyes::ok_hand:

1 like

Dank je Peter :+1:t2::smiley: …Is echt een heel leuk horloge en draagt lekker op de rubberen band…stalen band gaat er zeker nog op komen :+1:t2::wink:

1 like

Uhm… Weet iemand wat voor een type de stalen band voor de Oris 65 is wat betreft schakels eruit halen :thinking: …Pin and collar? …Er staat ook geen pijltje aan de binnenkant :unamused:@royke74 …weet jij dit?

1 like

Gewoon eruit tikken. Maakt niet uit welke kant.
Er zit een busje in de middenschakel die de pin borgt

1 like

Ah …super! Thanks :+1:t2::smiley:

1 like

Hoppa …op de stalen band :+1:t2::smiley:

Nu 24h geleden begonnen met lopen en loopt nu 0-1 seconde…ik dacht dat deze tussen de -20 of +30 of zoiets zouden lopen…zou deze gereguleerd zijn? :thinking:

25 likes

Oris’ lopen meestal wel netjes af fabriek. Geen COSC maakt productie goedkoped, maar dat doet niets af aan de nauwkeurigheid

1 like

Ah …thanks :+1:t2:…zal het na een paar dagen nog eens meten…1 dag zegt misschien ook niet alles :grin:

Erg mooi op staal Nils!
Schitterende combi!:heart_eyes::+1:

1 like

Thanks :+1:t2::blush: …Zeker mooi… draagt ook fijn :ok_hand:t2::smiley:

Mooi ook op staal :star_struck:

1 like

:+1:t2::blush:

Tijd voor een mooi rondje plaatjes.

33 likes

Zeer mooi! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Dank