ORIS only - deel 2

drinken lekker he die kopjes :smiley:

1 like

en als er eentje breekt, moet ik weer zoeken waar ik ze nou in godsnaam vandaan heb gehaald :thinking:
HEMA, Blokker, IKEA, Xenos :roll_eyes: ?
Bij de ene zijn ze 3-4 euro per stuk, bij de ander een tientje. En maar zoeken :persevere:

Ik haal ze bij de blokker van douwe egberts, wel duurder maar breken minder snel. Wel 20 euro per twee. Heb ook luxe plastic lepeltjes zodat ze minder snel breken door die ijzeren lepeltjes.

:weary: ik weiger.
Veel van die glazen zijn ook nog persoonlijk, want sommigen drinken voor geen meter.

1 like

Nog duurder :rofl:
https://www.blokker.nl/p/douwe-egberts-pavina-dubbelwandige-glazen-35-cl-2-stuks/1347333

1 like

ik heb ze van de HEMA , heb ik ontdekt :nerd_face:
4,50 voor die kleintjes, want we hebben hier thuis ook 3 maten.

2 likes

Andere broek, andere Oris

11 likes

Oh volgende xx eens proberen als er 1 stuk gaat 🥳

1 like

Deze maar eens proberen

21 likes

Hij is prachtig Roy! :sunglasses:

1 like

Inderdaad. Hij is gaaf… ik heb er alleen bijna 3 weken op moeten wachten, en er is inmiddels een flinke concurrent bijgekomen in huize Royke. :grimacing:
Ik denk dat deze niet lang zal blijven om een te grote onrustige collectie te voorkomen :sweat_smile:

1 like

Jammer dat het zolang duurde! Wat is de grote concurrent?

Die hoort niet in dit topic maar ik heb intussen een Zenith Defy aangeschaft. Naast de Sub en een Oris Sixty Five is de Aquis weer net 1 teveel.

2 likes

Als Oris liefhebbers weten jullie het vast wel, aan wat voor prijskaartje moet ik denken voor een service beurt van een 65 diver?

Ik heb in het verleden €230 betaald bij Oris Service Center. Dit kan inmiddels iets verhoogd zijn.
Bij de diverse HFers kun je uiteraard voor wat minder terecht :smiley:
Bij Oris SC krijg je wel automatisch een nieuwe kroon en alle pakkingen worden vernieuwd.

1 like

Hoort misschien niet in dit topic, maar is daarom niet minder gaaf. Toffe aanwinst! :sunglasses:
Ik kan me voorstellen dat de Aquis het moeilijk krijgt zo

1 like

Wat komt er weer voor nieuws van Oris :thinking::smiley:

Heritage ?

https://www.oris.ch/en/hoelstein1?utm_source=ORIS&utm_campaign=fff3dfc7d6-EMAIL_CAMPAIGN_2020_04_14_07_43_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_bbee318cb5-fff3dfc7d6-104905902

1 like

Wilde ‘m net komen posten!
Ben benieuwd…

1 like

Hier nog iets scherper. Doet me een beetje denken aan een Chronoris kast, maar dan met wat meer bling op de wijzerplaat en band :thinking::smiley:

Hopelijk weer geen zoveelste 65 met een hipsterstrap erop… We gaan het zien :blush:

2 likes

:star_struck: Mooi :star_struck:

1 like