ORIS only - deel 2

Ze hebben ook al een gouden Aquis … zal toch niet een gouden Chronoris komen :sweat_smile:

2 likes

Mag hopen dat ze ter ere van het ‘jubileum’ met iets betaalbaarders komen :sweat_smile:
Dus geen gelimiteerde chronoris van 15k

1 like

Haha stel je voor. Zo gek zullen ze het wel niet maken, als je ziet hoe weinig je er zo al ziet :wink:

Maar die kast mogen ze gerust gebruiken, prachtig design! Mooiere wijzerplaat erin ipv die gekke 70’s racing plaat, 1 kroon en goeie stalen band en ik zou wel weer eentje overwegen :see_no_evil:

1 like

Aaaah mijn Oris grail! Wat een schitterende uitvoering. Hoe ben je an deze gekomen?

Ik kwam het horloge tegen op “ablogtowatch” en was toen op zoek naar een mooi horloge. Ik ben toen op de Topper Juwelry website gaan kijken en er waren er nog 3 beschikbaar…Dus besteld en tijdje later was horloge hier. Ik vind het leuke natuurlijk de uitvoering en het feit dat er maar 100 zijn. Ben er blij mee !

1 like

Dat je er blij mee bent snap ik helemaal.
Mocht je er ooit van af willen, dan hoor ik het heel graag. :+1:

De mooiste heb jij gehad Robin. :tangerine:

2 likes

Nou ben ik benieuwd welke dat was…

1 like

Hij staat nog in zijn avatar :sweat_smile:

1 like

Haha, ja die was ook erg mooi en een limited edition. Ik heb net vernomen dat hij nog in het forum is.
Het was de Oris x Revolution.

2 likes

Die ken(de) ik niet maar heb 'm even opgezocht : mooie klok ook !

1 like

Tijdje niet gepost …

Blijft mijn favoriet :heart_eyes:

Ik blijf trouwens poetsen op die bezel (met een microvezel doekje), maar hij blijft ‘streken’ vertonen. Herkennen jullie dat ?

14 likes

Is wel via t forum door verkocht

1 like

Ik zie hier veel watersport. Dus het moet wel iets waterdichts zijn toch?
Ik ben wel benieuwd.

1 like

Is er hier niet iemand van wie ik de zwarte 65 40mm met de gedrukte numerals kan lospeuteren?
Ik zit nu lang genoeg zonder een Oris! :laughing:

1 like

Ik denk dat die van @Zoontjes inmiddels wel voor een scherpe prijs weg kan :sweat_smile:

1 like

Die is niet geheel zwart. Ik vond de originele echt mooier. En ik heb ze beiden tegelijkertijd gehad, haha. Dus ik kon heel goed vergelijken.

1 like

Hi,

Snelle vraag en excuses als ik het antwoord ergens op het forum over heft hoofd heb gezien.

Ik heb recent een zwarte Oris Aquis gekocht - tri wing schroeven bij de band-aanzet. Passen hier ook de rubber banden van het oudere model Aquis op (voor 2017) die met ‘platte’ schroefkop worden geleverd - is de band zelf ook veranderd?

Groet, Vincent

Past niet want de bandaanzet is veranderd ( de breedte vd lugs)

1 like

De Movember voelt zich goed in een donkere omgeving

12 likes