ORIS only - deel 2

Ik heb een Deauville op rubber, maar dat zal niet zijn wat je zoekt gok ik? :wink:

1 like

Hey Jasper,
Nee de Deauville vind ik geweldig op foto’s. Maar liever de zwarte.
Dank je dat je aan me dacht.

1 like


Dit blijven toch hele mooie wijzers.

12 likes

Ff beetje spelen met de telefoon…

5 likes

Super mooi @FransT! De laatste dagen alle berichten inclusief je gave foto’s doorlopen hier. Vandaag eindelijk deze gepast en ga dr binnenkort voor. Wat een vet ding! Nog iets twijfel tussen nieuw en 2ehands en de deur nog op een kier voor de groene en de lake baikal (beide niet in t echt gezien)

1 like

das war einmal

12 likes

Tnx :slightly_smiling_face:
Ik heb wel de oude versie hè. …ietsjes anders dan nu. Had je deze gepast of de nieuwe?

Bij een winkel kan er meestal nog wat vanaf, of zoals nu in Amsterdam een gratis band (en die stalen zijn prijzig). Sowieso raad ik de Boutique aan, makkelijker is er niet: alle maten, kleuren en banden naast elkaar.
Volgens mij ligt daar trouwens nu een hoop oudere modellen Aquis in de aanbieding. Ik kan er weinig van vinden, behalve hier :point_down:t4: een bericht.


Een beller is sneller :nerd_face: of @OrisBoutiqueAmsterdam Maarten .

De eerste heel mooi, maar die tweede :star_struck: echt, wat een kleur. Groen blijft wel vaak een dingetje met kleding :thinking:

Succes met zoeken :+1:t4: En met een Aquis zit je echt altijd goed, top keuze.

2 likes

Een kleine week geleden heb ik in een opwelling een Aquis gekocht. 43.5mm, zwart, op leer. Ik moet bekennen er aanvankelijk grote twijfel over te hebben maar draag 'm nu al wat dagen en ik vind het echt een super horloge. Zo leuk dat ik vanmiddag ook de stalen band heb besteld.

De Aquis is zeker wat anders dan mijn andere horloges maar bevalt me vooralsnog erg goed. Value for money, dat zeker!

Groet, Vincent

5 likes

Thanks voor je gedachten!

Ahh ben duidelijk nog geen fijnproever. De nieuwe neem ik toch aan. 🥴

Oehh op z’n minst beide dan toch maar eens gaan zien voor ik een goede keuze maken kan. :smile:

Zal ook zo eens rustig de pagina van @OrisBoutiqueAmsterdam van Maarten eens opzoeken. :grinning:

De snelste manier om te zien of het om een oud of nieuw model gaat, zijn de wijzers. Het oude model heeft deze:

Het nieuwe model deze:

Er zijn veel meer verschillen, maar dit is een prominent verschil dat meteem opvalt.

2 likes

bij het oude model staat er automatic onder oris, daar zie ik het het snelst aan :grinning:

2 likes

Bij het nieuwe model staat er Aquis onder op de dial daar zie ik het aan :upside_down_face:

2 likes

:joy:

1 like

Ik lees t forum, zodoende dat ik t weet😂

2 likes

Welkom terug bij me sub zero coolness!

20 likes

Blijft een topper hè Robin :sunglasses:

1 like

Echt geweldig ja!

1 like

Neh, blijft hoog zitten. Wil zijn catawiki + geld eruit.

1 like

Snel geregeld! Gaaf ding :slight_smile:

1 like