ORIS only - deel 2


Classic time

8 likes

Vind rond de 1K niet echt hoog voor een fris exemplaar, misschien betaal ik zelf dan ook met regelmaat teveel voor die dingen. :innocent: En anderen bij mij daarna ook weer :yum:

1 like

Ja, gewoon langs bij de Oris boutique. Altijd leuk en gezellig.

1 like

Dat gaat sneller dan hier op een aanbieding wachten :slightly_smiling_face:
Maarten heeft je vast en zeker verkapt wat er maandag voor nieuws komt van Oris :sweat_smile:

1 like

De man is een oester…

1 like

Dan gooi ik de Clean Ocean er nog maar even in. Een heerlijk horloge om te dragen en voor mij toch wel de mooiste Aquis.:blush::ok_hand:

15 likes

Zelfs in de wereld der insekten wordt met bewondering naar de wijzerplaat van de Oris gekeken!

13 likes

Cool horloge! Heb m ook op de short list staan! Hoe bevalt ie? Heb je er meer foto’s van?

En terecht! :+1::wink:

1 like

Dus eigenlijk is het knap (lees:sneu) dat ik na duizenden Oris berichten nog steeds geen idee had dat er verschil is!? :grimacing::stuck_out_tongue_winking_eye: @FransT @Onaicram @ADHDBoogie @royke74

2 likes

Deze vind ik ook zo gaaf. Volgens mij alleen in 39 toch? Oogt nog behoorlijk groot (positief) om je pols.

1 like

250 stuks :thinking: daar zal niet aan te komen zijn vrees ik.

Ben benieuwd waarmee ze komen!

2 likes

Bevalt zeer goed! Draagt fijn en ik vind de wijzerplaat erg mooi en subtiel. Ik had deze al vaker voorbij zien komen en op de foto’s leek het altijd een beetje saai. Bij de juwelier verschillende Orissen gepast en onverwacht sprong deze eruit. Totaal niet saai, integendeel. En draag 'm vaak en altijd met erg veel plezier!

12 likes

Dank je wel! :slightly_smiling_face: Inderdaad 39 mm. :ok_hand:

1 like

image

12 likes

En? :thinking:

17 likes

Mooi maar duur

1 like

Ik vind hem best mooi, maar helaas gaan bronzen horloges bij mijn constitutie niet. Die zien er na één week dragen uit alsof ze zes maanden onder de grond hebben gelegen. :laughing:

4 likes

Ik vind hem wel gaaf

1 like

Ik heb precies hetzelfde. Ik vind de originele bronzen kleur werkelijk geweldig! Zo ook de brashear. Helaas wordt ie zo bruin en dof. Daar kan ik niet me dealen.

2 likes