ORIS only - deel 2

Heerlijke zomeravond in de tuin

10 likes

Goede keuze deze nato!

Precies dit! Ik geniet er nog het meest van om met m’n Aquis 't water in te gaan.

2 likes

14 likes

Al vaak naar dit hologe zitten kijken. En naar aanleding van jouw plaatje toch eens gaan zoeken naar de variant met de zwart blauwe wijzerplaat. Krijg ik vandaag van oris boutique te horen dat deze variant uit de collectie is :persevere: heb ik weer.

1 like

O balen! Maar als tweedehands een optie is, dan is die nog wel te vinden.

Ik heb ze beiden gehad en vind de volledig zwarte het gaafste. Meest dicht bij het origineel.

1 like

Ik ga ook gewoon lekker verder rondzoeken. Er zal er vast wel ergens nog een nieuw of in topstaat te krijgen zijn.

Maar nieuw bij hun flagship store vandaan leek me wel leuk. En ook het idee “ik spring effe in de auto en ga hem halen” vond ik wel leuk. Stom dat ze nog wel gewoon op hum website gebben staan als hij uit de collectie is.

1 like

23 likes

5 likes

Schitterende foto’s zeg!

1 like

Helemaal mee eens! Je laat de kleur van de dial er echt fantastisch uit komen.

1 like

Zojuist weer terug op de stalen band gezet. Na bijna 2 weken op nato. De bijgeleverde nato droeg wel fijn en had gelukkig niet zo’n lus aan het einde. Maar ik ben toch meer van de stalen banden.

12 likes

Hier ook toevallig gisteren weer naar staal vanaf nato.

8 likes

Wat is een beetje realistische prijs om voor deze te betalen nieuw bij de AD?

5 likes

Nieuw met de rubberen band kost volgens mij rond de €1800. Dus het zal niet meer dan dat zijn, misschien nog wat korting als je geluk hebt

1 like

laat ik de vraag misschien anders stellen, hoeveel kosten die losse bandjes? Mijn nederlandergevoel spreekt op.

1 like

Staal zo rond de 270, en 2e hands niet te krijgen.
De tropic iets van 100.

1 like

Misschien wel de fijnste stalen band die ik heb.

8 likes

Bij de Oris Boutique hebben ze misschien nog wat extra’s voor je, ik zou daar even langs gaan. Ze hadden daar een lange tijd een extra band gratis (dus koop op rubber, en krijg een stalen band erbij).
Weet niet of dat nu nog zo is, maar bericht ze even op sociale media.
Of misschien geeft Maarten @OrisBoutiqueAmsterdam je later duidelijkheid.

2 likes

14 likes