ORIS only - deel 2

:rofl:

1 like

Kan er niks aan doen :grin: dat was een tijdlang de aanbieding. En werd mij ook keurig zo aangeraden door Maarten :+1:t4:
Nou gold dit voor de Aquis, dus geen idee of dit ook voor de 65 was/is.
Gewoon even contact opnemen @anon73456146EV en een beller is sneller.

2 likes

Euro 1420,- bij Uhrinstinkt.

Dank voor de tip.

Alleen staat hij niet tussen de op voorraad modellen. Dat is met al die jokers op chrono 24. Die zetten horloges op hun website die zij pas gaan bestellen op het moment dat jij bestel. En het is dus ook nog maar de vraag of dat zij er aan kunnen komen.

Klopt. Maar met een model dat volgens mij niet meer formeel in de collectie is bij Oris, is het aanbod van nieuwe op voorraad wellicht beperkt. Zoals eerder aangegeven, dan is een belletje of mailtje naar Oris of andere AD’s de beste optie als het haast heeft. :grinning::+1:

1 like

De stalen band voor €280, Tropic €115. Ik heb de stalen band er een week later bij gekocht. Ik heb de Movember (2019) editie. Die komt alleen op leder en de bijgeleverde nato…

1 like

Blijft toch leuk, je bronzen oris een Citroen bad behandeling geven en hij is weer als nieuw :lemon::grinning:

9 likes

Hey ik heb wel een Oris 65 in de aanbieding op staal en Tropic :grimacing::sweat_smile:

Niet het model wat je aangeeft hierboven trouwens…

Sommige horloges zijn erg fotogeniek. Andere laten hun schoonheid minder goed op de foto zetten. De Oris 65 is er zo’n fotogeniek exemplaar vind ik.

9 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

Oeps, bezel niet goed uitgelijnd. Nieuw plaatje dan maar

20 likes

Laatst deze in het echt mogen aanschouwen bij Eugene van Baal, prachtig horloge. :+1:

1 like

He, ligt er nog eentje? Laatst even wezen windowshoppen maar toen zag ik hem niet. Heb hem zelf ook namelijk, schitterend horloge :slight_smile:

1 like

Wanneer was dat?

Vorige week donderdag

8 likes

Shot van gisteren :smiley::+1:

18 likes

Bandwissel van rubber naar staal… :green_heart:

Wat een moddervette kast heeft de Oris Aquis toch ook!

24 likes

14 likes

Prachtige combinatie zeg!

1 like

17 likes