Met dit warme weer gebruik ik het zesde gaatje. Dan is het net niet te lang voor mijn 17 cm pols. In het zevende gaatje net iets te lang, maar dan zet ik er wel een Silicon Elite van Barton op. Die staan hem ook mooi, zeker de donkerblauwe.
Heel tof! Erg frisse kleuren combi dat blauw en oranje. En ik zie nu pas kleurverschil in de GMT indeling
Er is weer een clear up limited uit …

Maar hij is wel gaaf, groen is top

Ik zag de mail net ook. Mooi groen is niet lelijk
Ja, toch maar even langs bij de Boutique
Het wordt tijd dat ze zich eens gaan uitleven op die 41,5 mm-versie. Volledig matte kast en band bijvoorbeeld.
Bij de lancering van de ProPilot X kreeg ik deze travelpouch en cardholder van leder van de boutique. Ik gebruik ze niet en gun ze een Oris-liefhebber. Wie verdient deze set?
Prachtige set en een zeer mooi gebaar!
Ik hou me aanbevolen
Je lijkt me een geschikte kandidaat. Stuur je adresgegevens maar via DM
Jammer dat ie qua lay-out hetzelfde is als de GBR 3, deze kleur is denk ik in het echt nog mooier, het zou een mooi setje vormen met mijn GBR 3 maar om voor dat bedrag nou feitelijk 2 dezelfde horloges te hebben gaat mij wat te ver.
.
Oris blijft echt een leuk merk.
Elke keer dat ik de kroon eruit trek denk ik mm voelt toch anders dan een chinese miyota

Wat een mooi gebaar!
@Mike, mocht je er een keer vanaf willen, dan zou ik hem ook wel heel graag van je willen overnemen
Ik zal aan je denken!
Toffe NA! Veel plezier er van
Hij is gearriveerd, prachtig! Daar ga ik veel plezier van beleven
Nogmaals ontzettend bedankt
Geen dank Mike