ORIS only - deel 2

BAMMM!!!

Het is weer weekend!! :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

17 likes

Vet horloge en dito Bowser :slight_smile:

1 like

9 likes

4 likes

373

15 likes

Zojuist een nieuw bandje voor de 65 binnengekregen.

Zit heel comfortabel maar als de lijmlucht niet snel verdwijnt dat gaat ie snel weer weg.

4 likes

Wut? Al twee dagen niets gepost hier?

Ik mis mijn Chronoris eigenlijk wel. Was zo’n leuke. En de Honey ook. Gelukkig is de Honey bij een eigenaar (@jo_isvertrokken) die hem in zijn verzameling koestert. Af en toe een foto zou leuk zijn :slight_smile:
Maar waar is de Chronoris eigenlijk gebleven @illewoare ?

6 likes

Ik heb mijn Chronoris met @Bastiaansen geruild indertijd geruild tegen een vintage Omega Constellation C-shape. Bastiaansen heeft 'm ook al verkocht en mijn Connie is ondertussen al bij @Marcel beland, waarna ik een 65 Deauville gekocht heb. Verrassend genoeg blijkt dat de blijver ondertussen :smiley::see_no_evil:
De chronoris had een prachtige kast, alleen de plaat vond ik een beetje flets en vlak. Moesten ze die plaat wat meer laten knallen qua details, dan hadk 'm niet verkocht…

Plaatjes!

Dit bedoel ik met “vlak” en flets…

Maar soms dan weer heerlijk 70’s!

11 likes

oeh ja, dat is hem. Echt seventies en de plaat klopt juist zo wat mij betreft.

Maak trouwens eens een foto met flits van je Deauville? Over flets gesproken haha.

1 like

Klopt ook weer , maar de wijzers maken het goed :smile: hij gaat me beter af als vakantiebeater dan de Chronoris. Soms denk ik eraan om een mini Oris collectie te maken, maar het gezond verstand houdt me tegen :stuck_out_tongue:

De blijver:

7 likes

@illewoare
De deauville s inderdaad super gaaf, die wil ik ooit ook nog eens terug. Had hem op metaal en de blauwe stoffen band. Echt top.

9 likes

Ja dat was ook een ex van mij :grimacing::rofl:

1 like

ff een rijtje mooi Oris spul!

17 likes

18 likes

Die blauwe wijzerplaat blijft prachtig!

1 like

Barton maakt toch wel top bandjes!

9 likes

Vrouwlief is nog altijd opper happy met dit pronkstuk.
Schot in de roos was deze aanschaf.
Van niet horloge dragende dame naar full time Oris om de pols dragend.

17 likes

Even pluggen hoor. Niemand zo’n kekke Artelier voor een zacht prijsje ?

6 likes

Graag zelfs! Alleen niet op dit moment :joy:

1 like