ORIS only - deel 2

Fantastisch wat n klatser (compliment dus he)

2 likes

Ik vind dat Oris betere foto’s de wijde wereld in moet schieten .
De foto’s van dit model doen echt geen enkele eer aan de werkelijkheid .

3 likes

Prachtig!!

1 like

Eensch. Was er maar iemand hier op dit forum die én mooie foto’s kan maken én liefde heeft voor Oris… :wink:

2 likes

Beatiful indeed :heart_eyes:

1 like

Als ik dit laat zien en doe roepen in het rolex gebeuren dan krijg ik een ban voor t leven.

Maar gelukkig is dit het Oris hoekje en dus ben ik safe en kunnen we gewoon onze eigen ding doen en benoemen .

Kijk eens.
Mijn 2 alles kunners
1tje met een speels randje en de ander zonder enige extra flair.
Beide prachtig dat absoluut.

Al gok ik dat de Oris het vaker gaat winnen en dus meer om de pols gaat komen dan de Rolex.

Die twist in het universele vind ik echt magnifiek .
Zolang al ik mij herinner heb ik de volgende spreuk aan mij kleven “Ik ben van nature stout” en he zeg eens eerlijk…mijn nieuwe Oris past perfect bij dit motto.

De Rolex is niks op aan te merken, vind iedereen wel mooi, ok, prima… beetje zo van
“Doe mij maar een…”

Valt het op?
Ben blij met de nieuwe Oris… :grin:

Ps. De foto is naakt geschoten
Vandaar dat de Oris wat andere kleur heeft qua kast.
Is de reflectie van mijn naakte lichaam.
Belangrijke info toch!

14 likes

Aaaah, waarom heb ik erop geklikt!

3 likes

9c2

2 likes

Sorry… mijn vrouw vond het wel sexy…

3 likes

tenor (7)

2 likes

Ok ok. Ik stop al… :wink:

De oorspronkelijke strekking was, ik is blij met de nieuwe Oris en vind hem gaver dan mijn explorer!

11 likes

Even een sunburst show off!!

15 likes

Dankzij het forum ben ik steeds meer geïnteresseerd geraakt in de Sixty-Five (40mm) modellen. Het enige wat me een beetje tegen staat is het gebruik van brons in vrijwel alle modellen. De honey LE en nieuwe Momotaro ‘green’ vind ik bijvoorbeeld schitterend! Alleen het brons blijft me persoonlijk storen. :face_with_monocle:

3 likes

Hoe bedoel je precies?
Zit toch geen brons in alle modellen?

Je hebt een serie met bronzen randje.
Als je perse 1 van die kleurtjes wilt maar die rand niet gewoon andere bezel scoren.

Dat bronzen randje is mijn inziens prachtig .

11 likes

Ja ik bedoel idd de rand van de bezel. Ze hebben dat toch wel bijna allemaal! Ja een andere bezel zou wel kunnen, maar ik hou m’n horloges liever origineel.

Ik vind het verkleuren van het brons een beetje lelijk. :sweat_smile: Dat is gewoon niet aan mij besteed.

Deze bezel verkleurd amper, de evt verkleuring is er in 2min weer af indien gewenst.
Dus als de nieuwe glans je wel bevalt dan alsnog doen!

Maar even goed kijken, zonder de bronzen rand heb je keuze te over.

11 likes

Blijf mij verwonderen over de prachtige foto’s van dit horloge! Ben inmiddels bijna zover dat ik er ook een wil bemachtigen haha

*edit: citeerde de verkeerde foto :beers:

5 likes

Die exp1 dan ruilen tegen een mint sarb072 :smirk:

1 like

Tijd voor koffie!

8 likes

:sunglasses:

12 likes