ORIS only - deel 2

Ik kom even pluggen hier. Snap niet dat deze band er nog is, staat perfect op een Artelier.

Hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, liever dat hij gedragen wordt dan loos in de lade liggen. Doe maar een bod,

Vandaag de LE gepast. Vond de officiële foto’s erg mooi dus benieuwd hoe het “live” zou zijn. Erg mooi horloge, gave kleur wijzerplaat en mooie schittering in het glas. Maar toch…het was het net niet voor mij. Iets te klassiek denk ik.

Al een tijdje op zoek naar een horloge met een witte wijzerplaat dus gelijk wat andere horloges gepast.

Geen enkele raakte me echt. Is een witte wijzerplaat misschien niets voor mij? Uiteindelijk de Oris 65 met blauwe wijzerplaat (40mm) gepast. Kijk, dat is mooi zeg! Maar ja, nog een duiker naast de SKX en de Orient?

Onverrichte zaken weer naar huis. Maar 's goed nadenken wat ik wil, de Oris 65, toch een witte wijzerplaat of…wat is dit toch een vervelende hobby :slight_smile:

7 likes

Ik moet zeggen dat van het rijtje met horloges die je om hebt gehad de Oris er wel echt uit springt! Voor mij dan ook zeker de mooiste uit het rijtje.

1 like

Ja klopt, was de mooiste van het stel. Maar raakte me toch niet genoeg :slight_smile:

1 like

Dat kan natuurlijk altijd gebeuren! Vervelende hobby is ‘t ook

1 like

Ik denk dat dit ook bij mij een beetje het geval is… Een tijd terug een mooie Sinn 104 met witte plaat gekocht en áls ik hem draag vind ik het een gaaf, fris horloge. Echter pak ik veel vaker de Aquis SoL. Ik twijfel inmiddels zelfs om de Sinn weer te verkopen en er iets anders voor in de plaats te nemen. :thinking:

1 like

Is een zilveren wijzerplaat misschien een compromis tussen wit en een andere kleur?

:slightly_smiling_face:

9 likes

Een tijdje terug was ik in de Oris boutique Amsterdam om de stalen bracelet voor mijn Aquis op te halen.
Leuke verassing dat de poster achter de kassa mijn exacte Aquis was :). Ik kon het niet laten stiekem een foto te maken.

17 likes

Grappig hoe dat werkt! En dat terwijl de Sinn echt geen saai horloge is.

Ja kan zeker qua kleur!

Leuk!
Ik vind die van jou toch mooier hoor… :wink: :upside_down_face:

1 like

Dankje, ik ook natuurlijk :smiley:

1 like

Ok ok, ik kan er geen genoeg van krijgen.
Nog paar foto’s om het af te leren

29 likes

Zojuist opgehaald:)

30 likes

Gefeliciteerd!! Mooi hoor

1 like

Heel mooi

1 like

Geweldig mooi man

1 like

11 likes

Prachtig model! Mooie aparte band ook.