ORIS only - deel 2

Die zwarte is inderdaad wel stoer :sunglasses: hopelijk krast de coating niet te snel… iemand ervaring met Oris PVD?

1 like

Cheers mannen. :+1: Ja dat is idd wel een puntje @illewoare :thinking:

Dit heeft met de verhouding van je geschoten foto te maken.

Ja… een oude BC4 ooit gehad en moet zeggen dat die wel wat krasjes in de coating had. Hij was dan ook wel van een houthakker geweest. :thinking:

3 likes

Opgelost :ok_hand:

7 likes

Zeker waar… heb je er nu wel of geen pasje bij?

Er zitten geen papieren bij. Voor de rest wel de volledige doos.
Waarom is dat er niet bij?

De garantie valt onder the Watch Source. Die is 2 jaar. Bij een mankement kun je hem dus terugsturen. Geen Oris garantie dus maar iedere horlogemaker kan wel iets met een sellita.

1 like

Kun je hem nog wel steeds bij oris registreren? Levert je een extra jaar garantie op, dus 3 jaar.

Naast de omega aqua nu de oris great barrier reef op.mijn toplijstje, wat een prachtig horloge.

15 likes

Nice! Door de NA’s hier en een gevuld potje begint het ook hier weer te kriebelen. Ik weet eigenlijk totaal niet wat ik wil, dus misschien eerst het e.e.a. verkopen :stuck_out_tongue:. Als het een Oris wordt, dan ga ik voor de dexter gordon. De Tudor Blackbay S&G blijf ik echter wel fraai vinden :thinking:.

Wel eens Mido overwogen?

5 likes

Helemaal eens Tommyvee. Dit is voor mij de mooiste Oris. Echt prachtig!
Staat hier absoluut op plaats 1 van de shortlist.
Vraag me wel af hoe snel ze door de 2000 exemplaren heen zijn… :thinking:

Zo die is errug lekker zeg!

1 like

Jup, maar er is altijd iets wat ik er niet mooi aan vind :stuck_out_tongue:. Vaak zijn ze net te fors om de pols naar mijn smaak, maar bedankt voor de tip.

Proficiat met dit werkelijk schitterende horloge :ok_hand:
Naar mijn idee de mooiste Sixty-five

1 like

Wel een beetje opletten, want vallen = probleem :rofl:


16 likes

De ex van @daffie via @SuperC. Helemaal top!

15 likes

Ha fantastisch…van harte! :+1:

1 like

Nog maar ff een plaatje van de OA onverwachte aanwinst :grin:

10 likes