ORIS only - deel 2

Bandenwissel

12 likes

Super! Dus je hebt ook staal erbij genomen :smiley::+1:

Ook heerlijk op staal :star_struck:

De stalen band heb ik via het forum overgenomen. Die had ik al 2 weken voor het horloge :wink:

1 like

Ahh. Jij was degene die m van @RobinH heeft overgenomen… mooie set zo :+1:

2 likes

Nice :+1:

Hoezo? Hij kan toch prima zwemmen en heel lang zijn adem inhouden? :rofl:

6 likes

Mooi is ie hè :wink:

3 likes

Vandaag bij van Willegen in de haag die doos met de blue whale aquis zie liggen.

Ik vond hem niet erg aanspreken eerlijk gezecht.
Naar mijn mening krijg je 3x hetzelfde in een lompe veelkleurige doos. Van gerecycled plastic, dat dan wel.

Ik begrijp de gedachte achter het gerecyclede plasic van de doos, maar het is nu niet echt een doos wat je mooi neer zet. Misschien in de grachtengordel dat je wat te bespreken heb met je milieu vrienden terwijl je op je veganistische braadworst van de electrische bbq op zonneplanelen sta te wachten.

Vervolgens voor slechts 9K drie horloges die te veel op elkaar lijken naar mijn mening om naast elkaar in je collectie te zitten. Tenzij je echt geïntresserd ben naar het verhaal achter elk van de drie horloges. Maar goed ik heb geen milieu vrienden. Dus in mijn optiek heb je drie keer een Aquis. Ok, drie keer een ander complicatie. Maar doordat het alle drie Aquissen zijn in dezelfde kleurstelling vind ik het een erg saaie set, de 9K daargelaten.

1x een aquis, 1x een 65, en 1x een prodiver met de daaraan gekoppelde milieu verhalen had de set veel intressanter gemaakt naar mijn mening.

12 likes

Omdat ik dan onder een steiger in de prut moet gaan zoeken, en da’s ook niet alles als je net wilt gaan varen :persevere:

1 like

Yep. Dat dacht ik ook. Niet heel bijzonder.

Ik krijg gewoon de kriebels van deze foto :flushed:
He is een duiker … maar toch …

1 like

Daar heb je een punt! Ik vind die chrono Aquis wel erg gaaf, maar die andere twee, tja… Zitten er inderdaad maar wat bij.

Ik zou je idee eens bij Oris aanbieden! Haha

Oris is een klein maar heel fijn horlogemerk wat op dit forum heel veel welverdiende aandacht krijgt.

5 likes

Ik weet er alles van :blush:

2 likes

Oris Big Crown Chronograph

15 likes


Blijft mooi!
Ook weer even terug op tropic. Gelijk een andere uitstraling (al zie je dat op deze foto wat minder goed)

14 likes

:star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Wat is zo’n titanium licht !! :drooling_face:

16 likes