ORIS only - deel 2

Heerlijk die Sixty Five :star_struck:

17 likes

Mooi weer dus strand

15 likes

Als je hem toch weggooit …

2 likes

Kwam tot inkeer en toch maar weer omgedaan

1 like

Ook jij draagt je rubberen band achterstevoren :joy: Zijn er geloof ik meer, waaronder ik, die dat ook doen. Band zit net wat comfortabeler, alleen het logo op de sluiting zit dan op zijn kop (nieuwe model). Die rubberen band is met dat warme weer trouwens echt lekker, heb hem vanochtend ook gewisseld voor de komende dagen!

Bij het oude model staat het logo juist goed op deze maniee

Phew :blush:
Zeer verstandig :yum::wink:

1 like

Geen idee of eigenlijk of dit ondersteboven is. Logo op de band aan de binnenzijde ondersteboven. Buiten zijde van mn pols goed te lezen en als ik pols draai logo op sluiting goed te lezen

Maar zo zit band het fijnste

2 likes

En samen zijn ze ook leuk. Beide duikers, bijna even groot, maar zo ontzettend verschillend! Alleen de banden al zo enorm verschillend.

13 likes

Als je de nieuwe sluiting zo zou dragen, dus deel van de band met de gaatjes aan de binnenzijde en de flap dus naar de buitenzijde toe, dan zit het logo op zijn kop. Maar zo zit de band dus wel het meest comfortabel!

Op de foto’s van Oris zelf zit hij andersom bevestigd, dus met de band met de gaatjes naar de buitenzijde en de flap die dan naar de binnenzijde gaat.

1 like

Bij mij loopt t logo ook dwars over de sluiting. Oude type waarschijnlijk.

Crosspost :blush:

10 likes

Goeie foto :ok_hand:t4:

2 likes

En toch al een paar biertjes op :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

11 likes

Gevaarlijk dichtbij het water:

11 likes

En kokend water ook nog :astonished: gevaarlijk hoor :smile:

2 likes

11 likes

11 likes

De GMT met een ‘Seiko’ achtergrondje :face_with_hand_over_mouth:

15 likes